Цитата:
Сообщение от Тамерлан
этот мотор в стоке и не может быть итересным в драге, а доведеный (а потенциал у него огого! +100лс не составит проблемы) опять же - литражные коэфициэнты...вы паходу об автоспорте наслышаны по гаражам да по посонам. самый интерес он представляет для стритеров. а ремонтопригодность в проф спорте вообще понятие условное. как правило меняются моторы после исчерпания мото ресурса.
|
ну да ми нешарящі взагалі)))
дай опис машини крів 10 лукойл рейсінг яка з роторним двигуном представляє реальну конкуренцію турбодвигунам.
я бачив ротор, я їздив з ним, я робив для нього впуск і випуск- тюнінг і доводка його заключається в тому що якщо там немає радіального впуску то він робиться радіальним і ставляться куски з мазди от і все, а ремонт заключається в купівлі нового ротора і все. тупо новий комплект і дальше їздиш.
ресурс якшо крутити до 8 тисяч приблизно 40 тис км-це просто кататися мабуть, а
9-10 тисяч крутити ресурс - тиждень а може і 2 години.
в російському дразі друть тих роторів в хвіст і гриву заряжені тази.
якби все так було казково то всіб на одних роторах і їздили. Візьміть почитайте бортовики маздоводів як воно там все мре.