![]() |
|
![]() |
#1 |
![]()
вобсчем сьогоднеі настав тотальний песець. отже. ранок, старт. статр з піводберта. 30 сек на роздуми, поїхав. почало знов колбасити - на "газ" реагує з запізненням, давиться, оберти не набирає, сіпається. думав дотягну до 90С поїду - но фіг там. пройшов 30км, на невелику гірку ледве на "3". Розвернувся назад в місто. БУ показав Р0105,(була ще одна яка я не запам"ятав) ЕРР0404, ЕРР0606 Заїхав до діагностики. Провірили все (ну шо там можна провірити через якийсь шнур воткнутий коло бардачка". майстер сказав шо все в нормі і проблеми він не бачить. в процесі довго бурчали, ставили новий РХХ, ДПКВ, МЗ. Ніяких змін. Заїхав до ше одного - таж історія, нічого не знайшли. попутно переміряли тиск палива - 2,5-3,1 на різних режимах. З усього побаченого було зроблено висновок шо "впала" прошивка, і збоїть по лінії ДК. А ДК відключений. Тобто його нема і БК постійно бачить К1 1.00, на що майстер сказав що має бути 0,46. Вобщем говорено мені багато чого я не розумію. Вобщем сказано було шукати робий ЕБУ і з нього при помочі цього ж дядька і 200грн викачати "флеш" і залити в мій ЕБУ. Отже потрачено 50грн, 1/3 бака палива і результату не досягнуто(((
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
P0105-Некорректный сигнал в цепи датчика абсолютного давления воздуха ERR0404-шаговый двигатель ERR0606-превышение допустимых оборотов З цих помилок можна зробити висновок, що мікас періодично отримує неправдиві дані про частоту обретів, а потім викидає помилки ДАД та РХХ, так як за таких великих обертів і тиск в рессивері і положення РХХ повинні бути зовсім інші. Тому тут або на датчик положення колінчатого валу налипло багато стружки, або десь нема доброго контакту в проводці цього датчика, що періодично спотворює сигнал з даного датчика. Раджу почати розбір польотів з ДПКВ, викинути кучу грошей на новий ДАД і РХХ завжди встигнеш.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Цитата:
Тож, а бо ви щось не так зрозуміли, або майстра треба іншого шукати. (До речі "бомж" в адресі - це де?). Щодо іншого. Які свічки, який зазор на них (не ображайтеся, що таке просте питаю, повірте - 10-15% проблем у маїй практиці вирішуються саме так просто). Щодо підсосу повітря. У момент, відразу після того, коли глушите двигун, не чути звуку всосування повітря? Такий собі пшшшик? Або шипіння під час роботи двигуна? Частіше всього йде від форсунок (тріснули кільця гумові), буває через тріснуту трубку на вакуумник, наприклад. При діагностиці компом на підсос повітря вказують показники РХХ (менше 30 шагів). Великий підсос можна перевірити, закривши отвір дросельного вузла (перед цим знявши гофр від повітряного фільтра). Якщо є підсос, то машина не заглохне.
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
![]()
хз. як я розумію треба подивитися в БК. Зараз гляну.
Цитата:
Крім того, якщо так заркрити воздухохабор, він не пососе там де не сосав? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|