![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Якщо раніше допомагало, то точно ДПКВ, перевіряти тільки тестером, знявши колодку з мікаса і підключити тестер щоби міряти опір ДПКВ, а там вже рухати проводку і дивитись де поганий контакт. Сам мікас обриву ДПКВ не вичисляє, це 100%, так як спеціально знімав фішку, помилки не було навіть коли крутив стартером двигун.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
а можна детальніше. я темний в інжі. колодку знімати з самого мікаса, тобто блока який "десь там під бардачком". вона одна там? якщо одна то які контакти міряти? і які мають бути дані?
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
|
Вряд ли проблемы с ДПКВ, если с ним проблема, мотор будет бешенно колбасить и глохнуть.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Так, мікас під бардачком, там на колодці є такий обі ричаг, його зсуваєш в сторону і колодка сама вилазить. Контакти ДПКВ 34 і 15.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|