![]() |
|
|||||||
| Тавроклуб О жизни Тавроклуба, ТавроВстречи, развитие и т.д. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#29 | |
|
Адрес: Киев - Вишневое
Сообщений: 539
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Героєм статті, як вже зазначили вище, мене робити недоцільно, та й в мене бажання особливого немає. Я їздив на Таврії трохи менше 2-х років (якщо брати мою класифікацію цільових груп, то я був з першої групи ), зараз експлуатую зовсім інший автомобіль. Якщо будете щось писати у вигляді інтервью, то можете зробити посилання, тобто на Ваш розсуд.Що стосується експлуатаційних характеристик авто, то Вам дійсно слід поспілкуватися із СВА.Том. Він по технічній частині можете дати цілком об'ективну оцінку, в т.ч. у порівнянні з іншими марками. Але, на мою думку, слід ще й розповісти про досягнення Таврії, скоріше не самої машини, а її власників Тавроводів. Чисельні перемоги у змаганнях з автозвуку, перемоги у раллі, інші досягнення власників... Крім того, є клас Тавроводів, для яких Таврія-Славута, це улюблений конструктор. Нещодавно на Тавроосені спілкувався з одним із "старожил" цього клубу-форуму Олегом Ренджером. Його товариші "вдосконалили" звичайну Таврію, причому двигун і коробку залишили рідними, тільки доробили "так як треба", фактично, зробили те, як це мало бути с заводу. Ця Таврія на драгу 402 м прийшла на хвості у Subaru WRX. Доречі цього року Олег привіз 2-ге місце з осіннього кримскього раллі, на якій машині він взяв кубок за 2-ге місце, напевно, вже здогадуєтесь... ![]() ... та інші досягнення. Доречі, по частині досягень більше інформації Вам може надати Ксю. В неї також мають бути контакти і ОлдДеда, і СВАТа. Тому, якщо будуть ще якісь питання - звертайтесь.
__________________
Автомобиль благотворно повлиял на состояние нравов: конокрадство почти прекратилось. |
|
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|