![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Адрес: м. Львів
Сообщений: 6
Машина: ЗАЗ-110206 1.1 2000 р.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Придбав свій перший автомобіль - таврюху. Так сталося, що ще й з метановим ГБО
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Адрес: Хмельницкий
Возраст: 39
Сообщений: 5,630
Длина: 87360мкм
Диаметр: 40мм
|
![]()
+ 100
__________________
Знаешь, тут надо чётко делить. Люди, наверное, не сволочи. Они просто идиоты. А это неизлечимо... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]()
Метан стремно. И гобажника нету. Тоже стремно.
__________________
Медицина- наука неточная: гарантий не дает и денег не возвращает. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Адрес: м. Львів
Сообщений: 6
Машина: ЗАЗ-110206 1.1 2000 р.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
мда... дякую за поради, бачу, що всі однієї думки, - ну і, наскільки я зрозумів, власників такого чуда, як Таврія на метані, тут немає принципово
![]() Ну що ж, буду "ріпу морщити" - що ж воно далі з цим щастям робити. Може, ви і праві... тільки цікаво, за скільки це добро можна продати і у скільки демонтаж обійдеться? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Ага, и когда у соседей будут гаснуть запальники в старых котлах и колонках, альтернатив будет еще больше. А так- нормально, главное- не дорого.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Адрес: м. Львів
Сообщений: 6
Машина: ЗАЗ-110206 1.1 2000 р.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ні, на жаль приватного будинку в мене немає, а свою таврюшку якщо й звільню від метанової залежності, то ще не завтра. Тому потребую елементарної інформації, яку й починаю по крихтах збирати, наприклад:
- те, що при постановці на стоянку в закритих приміщеннях (у мене гараж) треба обов'язково перекривати балонний аварійно-розхідний вентиль; якщо ж ця стоянка триває більше тижня (не виключаю й такого), то цей вентиль треба раз в тиждень відкрити-закрити, щоб запобігти його окисленню. Цю рекомендацію знайшов у F.A.Q.ах (тут) , не виключаю, що є ще якісь тонкощі, які треба знати новачку-"чайнику". Для цього власне, гілку й відкрив. Тому якщо щось таке знаєте, напишіть сюди. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
![]()
Метан легче воздуха, потому не помешала бы вытяжка, труба на крыше, с забором воздуха под потолком, типа "димарь", если такой еще нет. Просто для спокойствия души о том что газ не соберется в гараже если вдруг шото гдето травит.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Адрес: м. Львів
Сообщений: 6
Машина: ЗАЗ-110206 1.1 2000 р.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Хороша порада, дякую, це дійсно варто зробити.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,722
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Тут есть в первой книге.
http://tavria.org.ua/forum/showpost....03&postcount=1
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Адрес: м. Львів
Сообщений: 6
Машина: ЗАЗ-110206 1.1 2000 р.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Хороша книжка, шкода тільки, що про метан там зовсім мало, і то значна частина того "мало" - про особливості їхньої установки "САГА".
Не зрозумів тільки одного застереження - про те, що заборонений одночасний запуск двигуна і на газі, і на бензині. А що, хіба такий одночасний запуск взагалі можливий? Дякую! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,722
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 34мм
|
![]()
Ну если только неисправно что-то.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
![]() |
![]() |
![]() |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|