![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
|
И сколько грамм его испарится за ночь? Если машина ездит все время, на это можно внимания не обращать.
__________________
Кремлевский дед слетел с катушек, и все, что строил 20 лет, разрушил. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Все залежить від залишку в баку, чим більший об"єм тим більші втрати.
В мене не постійно, тому втрати більші. Кому мішає носик розвернутого фільтра, то носик приклеєний, і клей настільки міцний що його можна зняти і адсорбер не буде заважати. Але як я писав вище, пробував ще коли їздив на бензині розвертати, то розхід бензину більший, на газу в стандартному виконанні в будь яку жару потужності мені вистарчає. Забір підігрітого повітря на інжекторі думаю зроблено спеціально, навіть дренажний патрубок перенесли на праву сторону щоби верх радіатора був теплим під час прогріву, так як нема можливості зимою брати підігріте повітря з випускного колектора.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
| Опции темы | Поиск в этой теме |
| Опции просмотра | |
|
|