27.12.2024, 19:59 | #1026 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Дорога назад в 320 км показала, що таки то був трамблер (чи ДХ в ньому). За всю дорогу ніразу не заглох, тяга нормальна, розхід палива теж...десь приблизно 25 л. І це враховуючи півгодинний затор в Києві. Правда був один момент, коли трохи почала смикатись на 2-й та 3-й передачі, але зразу пройшло...
|
29.12.2024, 09:01 | #1027 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Тепер на черзі стартер. Він працює, але є звуки завивання, наче вісь вібрує у втулці. Остання ревізія була влітку 22-го. Тоді я приготувався, купив втулки, щіточний вузол, розвертку... але обійшлося тільки чисткою та мащенням...
|
29.12.2024, 09:40 | #1028 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,498
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
А шо саме ти мастив?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
29.12.2024, 12:25 | #1029 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Бендікс... трохи втулки
|
29.12.2024, 13:02 | #1030 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,498
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
В даному місці мастило часто гірше, ніж без нього- пилюка летить з усього. Втулки, нормальні- металографіт, взагалі не треба мастити- там масло рідке повинно в порах сидіти з заводу. Колись точив самопальні, ті проварював. Бендикс аналогічно- менше мастила, менше грязюки. Колектор продорожувати не треба, повинен бути гладеньким. В імпОртних- деколи треба.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
29.12.2024, 19:00 | #1031 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
За втулки знаю...але я колись запресував що було. А от за бендикс не знав...що, теж треба сухим тримати..? З колектором все було норм...
|
29.12.2024, 19:43 | #1032 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,498
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 58мм
|
Останні рази, в т.ч. і недавно на Фіаті та Хендайчику застосовував силікон в балончику. Перед тим- просто моторне масло, рідке, менше налипало пилюки.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
09.01.2025, 09:23 | #1033 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Ледве не згорів жгут дротів, які йдуть на задні ліхтарі. Колись кинув дріт на підсвітку багажника. Плюс взяв з запобіжника габаритів. Дріт був тонкий. Перетерло дріт і замкнуло на масу. Дріт оплавився, запобіжник залишився цілий. Вчасно побачив. Витяг той дріт і заклав новий. Штатна проводка не пошкодилася.
|
10.01.2025, 10:17 | #1034 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,973
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
Бо запобіжник занадто товстий для вашого дроту був. Або провід треба товстіший брати, якщо хочете саме до того запобіжника, або дрдатковий запобіжник треба використовувати, з струмом відповідним вашому тонкому проводу
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
12.01.2025, 14:32 | #1035 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Перебрав роз'єм на трамблері, на комутаторі. Знайшов косяк - на четвертому (зеленому) дроті була пошкоджена ізоляція і тим пошкодженим місцем протерло фарбу на кузові. Звідти всі проблеми з запалюванням. Замінив котушку запалювання - перестав троїти двигун на холодну.
|
24.01.2025, 18:07 | #1036 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,665
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
Зробив профілактику стартеру. Замінив втулки і щоточний вузол. Тепер дзиґа.... стартер не скіглить...
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|