![]() |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,989
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
![]()
Та ні. Для авто кислотний умовно влітку братиму. Сорян що трохи не так виразивсь. Безкальцієвий хочу. Бо автошні кальцієві після пари розрядів(фари, музика, тощо) втрачають 70відсгтків ємності. Перевірено на різних брендах дешевого сегменту. Тому хочеться звичайний свинцево-сурмяний, чи як там зазвичай називають їх
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
За 12 років експлуатації кальцієвої вести, жодного разу не було щоби кальцієва веста не запустила авто, і як включив стартер, то крутила довго і нудно. З звичайними так не проходило, новий рідний віват на першому році експлуатації, був випадок що навіть літом на гарячому двигуні після кількох повторних запусків помирав, на таврії колись стояв новий звичайний акумулятор на 55А, то також не завжди запускав.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Метки |
аккумулятор вода |
Опции темы | Поиск в этой теме |
Опции просмотра | |
|
|