ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 12.08.2011, 16:27   #1
dimasik
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию

Подскажите пжста увеличится ли расход и на сколько, после того как оба распылителя(35/40)ускорительного загнуты в первую камеру карба?а то у меня была вторая трубка заглушена, сегодня заменил на новые и выгнули подачу к заслонке

Последний раз редактировалось dimasik; 12.08.2011 в 16:54.
 
Старый 12.08.2011, 22:08   #2
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от dimasik Посмотреть сообщение
Подскажите пжста увеличится ли расход и на сколько, после того как оба распылителя(35/40)ускорительного загнуты в первую камеру карба?а то у меня была вторая трубка заглушена, сегодня заменил на новые и выгнули подачу к заслонке
Уже писав, але повторюсь: всякі перегинання-загинання трубок розпилювача збільшують витрату пального на режимах середніх-високих нагрузок при відкритті тільки першої камери за рахунок підсмоктування додаткового пального з розпилювачів УН. Оптимально так, як із завода, далі перераховую по мірі зростання впливу на підвищення витрати пального: 1) заглушити розпилювач 2 камери або поставити від Ниви 2) перегнути обидва розпилювачі в 1 камеру 3) перегнути обидва розпилювачі в 1 камеру і опустити до ДЗ.
Як бачите, у вас з точки зору перевитрати найгірший варіант.
Michurin вне форума  
Старый 12.08.2011, 22:11   #3
andreybelov
Забанен
 
Адрес: Николаев
Возраст: 42
Сообщений: 8,352
Машина: ОАХ
Длина: 52750мкм
Диаметр: 0мм
Отправить сообщение для andreybelov с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Michurin Посмотреть сообщение
Уже писав, але повторюсь: всякі перегинання-загинання трубок розпилювача збільшують витрату пального на режимах середніх-високих нагрузок при відкритті тільки першої камери за рахунок підсмоктування додаткового пального з розпилювачів УН. Оптимально так, як із завода, далі перераховую по мірі зростання впливу на підвищення витрати пального: 1) заглушити розпилювач 2 камери або поставити від Ниви 2) перегнути обидва розпилювачі в 1 камеру 3) перегнути обидва розпилювачі в 1 камеру і опустити до ДЗ.
Як бачите, у вас з точки зору перевитрати найгірший варіант.
поидее подхват при перемещении педали газа должен улучшиться
andreybelov вне форума  
Старый 12.08.2011, 22:26   #4
Michurin
 
Michurin
 
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от andreybelov Посмотреть сообщение
поидее подхват при перемещении педали газа должен улучшиться
Такі да! Я у себе перепробував усі перерааховані варіанти. Коли обидві трубки в 1 камері - подхват порадував, а витрата пального огорчила. Довго так не їздив, але по моїх прикидках по трасі більше літра добавило. І справа не тільки в "здуванні" пального з розпилювача, а і в тому, що трубка з 2 камери частково(і досить суттєво) зменшує площу перерізу дифузора 1 камери, створюючи ефект неповністю відкритої повітряної заслонки. Я навіть рахував, скільки процентів площі перекривається. Числа не помню, але помню, що воно не мале. Тому я ще пробував впаювать 2 трубку паралельно до 1 (десь тут недавно викладав фото). Але зрештою повернувся до стокового варіанта, тільки замінив кульку клапана в розпилювачі на гумовий конус.
Michurin вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 17:43. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.