![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
підскажіть з болячкою
симптоми- - при русі на прогрітому двигуні час від часу при переході на ХХ (вижимаємо щеплення, пускаємо газ) глохне двигун - на місці після перегазовки при переході на ХХ працює стабільно -клапан цокає , комутатор 7контактний діагноз - відсутність правильної роботи на ХХ, відсутній контакт на кінцевику карба, -несправна проводка від концевика до комутатора, - окислення контактів -несправний комутатор ще варіанти? шоб знати шо дивитись |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Забанен
Сообщений: 3,624
Длина: 67370мкм
Диаметр: 0мм
|
У Вас столько наворотов что не должно быть болячек !!!
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
__________________
username: В этом вашем интернете хрен поймешь, кто прикалывается, а кто реально дебил |
||
|
|
|
|
#4 | |
|
то не у мну, а в колеги таврозаводчика
тоді намісці після прогазовки теж би глохла, було таке, лічив Цитата:
тут вся фішка шо на стоянці нічого немає а находу інколи появляється Последний раз редактировалось SLIVKA; 23.08.2011 в 08:57. |
||
|
|
|
|
#5 |
|
да електромагнитный, немного провернув чучуть выросли обороты и стал все норм.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
ЕМК має бути зАкрУчений до упора, тільки без фанатизма. А те, що ви виправили поворотом ЕМК насправді виправляється правильним регулюванням якості суміші на ХХ. Жиклер ХХ дозує паливо не тільки на режимі ХХ а і на перехідних режимах при русі з частковим навантаженням.
|
|
|
|
|
#7 |
|
до упора его закручивать нельзя, можно жиклер повредить!
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Єрунда! Колісні гайки не можна закручувати до упора, бо можна диски пошкодить. Так? Якщо постаратись, то можна і х..й поламать. Жиклер - елемент дозування. Він має бути закручений так, щоб пальне не могло проходить мимо каліброваного отвору. Ніхто не каже, що його треба закручувать метровим воротком. Зніміть гумове ущільнююче кільце і закрутіть ЕМК від руки до упора. Помітьте це положення ЕМК, викрутіть, одягніть кільце, закрутіть до наміченого положення і злегеееенька підтягніть ключиком на 13. Все, жиклер і різьба цілі, дозування відбувається через жиклер, а не мимо нього.
|
|
|
|
|
#9 |
|
|
|
|
|
|
| Метки |
| глохнет, воздушные, вопрос знатокам кРабов, вопрос про носик заипал, Карбюратор, насос., примус карборейдер, холостой ход, топливные жиклеры, что купить |
|
|