![]() |
|
|||||||
| Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,553
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Переливает? А обратка зачем? Куда дели?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Сообщений: 7,996
Длина: 86810мкм
Диаметр: 35мм
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: 101-й кілометр
Возраст: 50
Сообщений: 7,780
Машина: Славута 1.2L, 2004-го року народження, Рено Сандеро 1,4, 2011
Длина: 117180мкм
Диаметр: 39мм
|
Як варіант - продуктивність насоса на ХХ набагато більша за витрату бензину на ХХ, а діаметр канала обратки, якщо не помиляюсь, 1,5 мм. На голчастий клапан виникає занадто великий тиск і якщо клапан "не першої свіжості", то він з ним не справляється і карбюратор переливає. Перевірте обратку і клапан - його герметичність та правильність установки поплавків.
|
|
|
|