Цитата:
Сообщение от Володимир
Я би так не сказав, по БК на 3000 на другій передачі на горизонтальній поверхні, можливо навіть трохи з уклоном, менше 6,8-7 л/100 не виходить, при переключенні на 3-тю передачу розхід падає до 5,5 л/100 а то і менше.
|
Сенс у тому, щоб якнайшвидше досягнути "крейсерської" швидкості, після чого тримати близько 2000. Якщо перемикатись на 2000 на четверту наприклад, буде дуже повільно набирати швидкість.
Покази БК в місті слід приймати до уваги, але є нюанси. БК перемножує розхід за певній час на швидкість, але не враховує динамику: наприклад можна розігнатися до 60 за 7 сек, а потім котитися (наприклад до світлофора) з майже нульовим роходом, а можна дуже повільно і довго розгонятися. У другому випадку за деяких умов розхід буде більше.
Все це можна точно порахувати, маючи первісні дані з системи керування інжектором, але в мене карб, тому вибачайте.