![]() |
|
Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1851 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
В мене поки одна ідея:
заварити нижню дирку і пересверлити так, як хоче нижній отвір кулака(цапфи) хто що скаже? |
![]() |
![]() |
#1852 | |
Адрес: Ужгород
Сообщений: 2,925
Машина: Таврия 1102 1,3 инжектор
Длина: 3360мкм
Диаметр: 29мм
|
![]() Цитата:
проще было переделать нижнее отверстие наварив пластинку |
|
![]() |
![]() |
#1853 | |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
в тому нічого страшного немає так, як чашка зверху відрізана на 1см вище ніж вона закінчується, тобто стойка залізла повністю до кінця а верх проварено щоб не вилетіла звідти або не змістилась тому зверху можна було вирізати хоть фігурно))) |
|
![]() |
![]() |
#1854 |
Адрес: Ужгород
Сообщений: 2,925
Машина: Таврия 1102 1,3 инжектор
Длина: 3360мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
ну я имел ввиду чашка по отношению к стойке
а не шов, центральные оси их не паралельны а пересекаються ну хрен его знает мне так кажется. |
![]() |
![]() |
#1855 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
обведіть на фото що ви маєте на увазі..
переварювався тільки низ, єдине що там можна було напартачити це сходження а ми зраза говорми про розвал |
![]() |
![]() |
#1856 | |
Сообщений: 337
Машина: Пешкарус
Длина: 4410мкм
Диаметр: 25мм
|
![]() Цитата:
в таврокулаке выпресовывается тавро ступица,и запресовывается ВАЗовская, а тормозной суппорт ВАЗ крепится через переходник к заренее обрезанным(обпиляным) ушам таврокулака,вот и вся переделка! |
|
![]() |
![]() |
#1857 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Ramsi та я в курсі.. розглядав ще перехід роки 2-3 тому добрався до машини тільки цього року.. пиляний заз кула мені в дповіру не впадає тому вирішив помучитись але зробити надійно..
п.с. раз вже почав робити так то хочу і закінчити тому що замовляти перехідники і т.д не варіант.. я думаю що пересверлю ці отвори і там все буде супер і перекосу не буде і розвал зразу в 0 |
![]() |
![]() |
#1858 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
«Могущество России может быть подорвано только отделением от неё Украины… необходимо не только оторвать, но и противопоставить Украину России, стравить две части единого народа и наблюдать, как брат будет убивать брата. Для этого нужно только найти и взрастить предателей среди национальной элиты и с их помощью изменить самосознание одной части великого народа до такой степени, что он будет ненавидеть всё русское, ненавидеть свой род, не осознавая этого. Всё остальное — дело времени». Отто Эдуард Леопольд фон Бисмарк-Шёнхаузен |
||
![]() |
![]() |
#1859 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Kontra якщо ти вважаєш що дурні люди які приудмали перехідники то придумай щось краще,виливай кулак чи ше шось придумуй я думаю багато хто захоче купити
як ти сказав |
![]() |
![]() |
#1860 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
«Могущество России может быть подорвано только отделением от неё Украины… необходимо не только оторвать, но и противопоставить Украину России, стравить две части единого народа и наблюдать, как брат будет убивать брата. Для этого нужно только найти и взрастить предателей среди национальной элиты и с их помощью изменить самосознание одной части великого народа до такой степени, что он будет ненавидеть всё русское, ненавидеть свой род, не осознавая этого. Всё остальное — дело времени». Отто Эдуард Леопольд фон Бисмарк-Шёнхаузен |
||
![]() |
![]() |
#1861 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
ну я ж ніде нічого не казав шо перхідники це тупо і т.д і що я роблю якось по іншому і т.д я просто просив щоб люди які робили або шарять пояснили як вирішити проблеми при переході на ВАЗ кулак
я ж сам роблю з перехідником під ВАЗ кулак ![]() швидше всього буду заварювати нижню дирку в кріпленні стойки і пересверлювати на кілька мм правіше(відносно фото) |
![]() |
![]() |
#1862 | |
![]() Цитата:
__________________
«Могущество России может быть подорвано только отделением от неё Украины… необходимо не только оторвать, но и противопоставить Украину России, стравить две части единого народа и наблюдать, как брат будет убивать брата. Для этого нужно только найти и взрастить предателей среди национальной элиты и с их помощью изменить самосознание одной части великого народа до такой степени, что он будет ненавидеть всё русское, ненавидеть свой род, не осознавая этого. Всё остальное — дело времени». Отто Эдуард Леопольд фон Бисмарк-Шёнхаузен |
||
![]() |
![]() |
#1863 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Kontra знаю)) ну нічого подивимось що вийде в кінцевому результаті потім в бортовику дамся чути або тут
п.с. можна на "ти", ато не зручно) |
![]() |
![]() |
#1864 |
Адрес: Киев, Троещина
Возраст: 39
Сообщений: 4,040
Машина: Рено тРафег 1,9 грузопас коротышка
Длина: 45360мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
Твистер - твоя идея о новых дырках под нижний болт самая правильная.
себе сделал именно так
__________________
Буду вбивати щоб не бути вбитим Краще помру, ніж буду рабом ____________ http://t2d.com.ua |
![]() |
![]() |
#1865 |
Адрес: Львів
Сообщений: 59
Машина: Славута
Длина: 1970мкм
Диаметр: 0мм
|
![]()
Славочка, дякую! так ы зробив кому буде цікаво то заходимо сюди:
http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=56454 |
![]() |
![]() |
#1866 |
![]()
Доброго дня!!! після переходу на ВАЗ ходову (таврокулак+шарова із ауді+передок із жорсткішими пружинами дещо піднятий від стокового варіанту+ стабілізатор) хочу встановити резину поширше 175-185 R13... тут виникає питання до тих хто вже з цим стикався: які оптимальні розміри резини та дисків щоб все влізло і не затирало?
P.S.онлайн калькуляторами шин та дисків користуватися вмію, цікавить досвід інших щоб не повторити помилок. Передні колеса відносно арок відцентровані, виліт мав збільшитися з кожної сторони на 0.5 см (шарові ауді з овальними отворами кріплення) |
|
![]() |
![]() |
#1867 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
#1868 |
Адрес: Киев, Троещина
Возраст: 39
Сообщений: 4,040
Машина: Рено тРафег 1,9 грузопас коротышка
Длина: 45360мкм
Диаметр: 36мм
|
![]()
а трут по арке или по подкрылку?
и кастор выставлен у колеса или нет?
__________________
Буду вбивати щоб не бути вбитим Краще помру, ніж буду рабом ____________ http://t2d.com.ua |
![]() |
![]() |
#1869 |
![]()
по подкрылку (с левой стороны,а справа и по подкрылку и по арке где то 1-2 мм,так как когдато на парковке блондинко примяла крыло и отрихтовать до идеала не получилось),кастор выставлен,ранее были проточены тяги
|
|
![]() |
![]() |
#1870 |
Сообщений: 26
Длина: 1140мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1871 |
Адрес: Ostróda
Возраст: 45
Сообщений: 28,878
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008
Длина: 1086750мкм
Диаметр: 84мм
|
![]()
Така сама фігня, із задніми колесами усе навпаки... та я звик і не звертаю уваги. Чого і тобі раджу.
__________________
Сполучені Штати врятує другий замах. Україну передоз. |
![]() |
![]() |
#1872 |
Адрес: днепропетровск
Возраст: 40
Сообщений: 172
Машина: таврюша ,ходовая 2108,эсп,люк, гбо BRC Techno,МПСЗ,ксенон фары и туманки,парктроник,сидения с мазды
Длина: 1140мкм
Диаметр: 25мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1873 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
#1874 |
Сообщений: 26
Длина: 1140мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1875 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
привет
![]() |