![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Ну, газовщики часто загадочные вещи говорят. Можно отключать и программно, и с помощью релюшки. Уточните, какой у вас микас?
__________________
[b]Ремонт, перепрошивка инж.авто в Кременчуге (097)240-44-85 |
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Забанен
Адрес: Донецк
Сообщений: 7,911
Машина: Таврия-люкс 1,3i 317 вал Atiker вакуумный
Длина: 37790мкм
Диаметр: 0мм
|
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 46
Машина: ЗАЗ Таврия Пикап 1.3i + ГБО-4 Lovato
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
А не простіше в розрив запобіжнника ЕБН поставити кнопку чи релюшку? Дворежимка добре, але справа в тому що комплектація читається тільки з першого режиму, тому якщо навіть в другому режимі з комплектації виключити ЕБН, то я думаю що він буде працювати при переключенні на другий режим. Принаймі датчик кислороду таким чином не відключається, і на діаностиці при перелючанні режимів комплектація не змінюється. Щоби керувати ЕБН, потрібно в режимі діагностики подавати команди ручного керування ЕБН.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|