![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Очень давно не заходил
Адрес: Черкасская обл.
Возраст: 37
Сообщений: 31
Машина: Таврия 1991
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
упс сори..
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Київ, м. Харківська вул. Тростянецька
Возраст: 36
Сообщений: 120
Машина: ЗАЗ Славута 1.2S+ГБО2
Длина: 450мкм
Диаметр: 0мм
|
smelyanin, вчора придбав вольтметр-тахометр
Тепер питання як його туди втулити, куди "-" і провід з клемою я зрозумів... а ось де взяти провід з 12В - то питання на СТО їхати не хочу бо знов з мене 3 шкури здеруть щоб 3 провідка пришпандьорити....Їзжу вже 5 день, начебто все добре.... рецедивів небуло ![]() Виникла ідея з цього приводу.... як встановлю тахометр то буду краще знати.... А можлива така ситуація, що, наприклад, коли я стою у пробці то в мене дуже низькі оберти на холостому ході, щоб крутити генератор? Ось він і не працював і розрядив аккум.... Бо як стою на холостому, то таке враження, що машина ось-ось заглохне.... Зараз я підсос трохи витягую щоб повисити оберти. Може хто підскаже, бо я так і не знайшов інформації з цього приводу - куди підключити плюс тахометра-вольтметра(цікавлять подробиці, що відкрутити і до якого проводу примотати провід "+" тахометра)? Якщо вести до клемм АКБ, то чи не розрядить він саму батарею? Я здогадуюсь, що необхідно підключати так, щоб тахометр увімкався разом із ввімкненням запалення, правильно? Последний раз редактировалось Vlad1103; 17.12.2012 в 10:57. |
|
|
|