![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Днепропетровск
Сообщений: 11,726
Машина: Tesla model S 85, Таврия 1.3 инж.
Длина: 65880мкм
Диаметр: 35мм
|
Диагностику делали? Какие показания ДК? Давление в рампе? Газ пока отключите, сперва отремонтируйте чтоб на бензине работала нормально. Должна прогреваться без нажатия на газ, никаких провалов быть не должно.
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
В понеділок поїду на діагностику. Поки що викрутив свічки, прочистив, збільшив зазор (робив 0,6 мм на газ). Свічки закопчені, але працюють. Перейшов на бензин. Заводиться легко (5-10сек.) Але жорсткість роботи залишилась. Якби на карбюраторі, крутив би суміш, або трамплер. А що робити з інжектором не знаю.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
CrowHunter
|
На газу закоптились? Хм...
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Хмельницький
Сообщений: 46
Машина: Пікап 1.3 і
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Закоптились на бензині. Збільшити зазор? Можливо є резон, але основна експлуатація буде на газу, тому вирішив залишити 0,7-0,8. Хоча подивлюсь як буде працювати при 1мм. З приводу клапанів. Думаю що не в них причина. Клапана мають дзвінкіший звук. Про підсос повітря, можливо, поскільки при переобладнані на газ хлопці кудись врізались.
А при перевірці на компютері якись витяг з показниками дається? Хто знає? |
|
|
|