![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Ostróda
Возраст: 46
Сообщений: 28,915
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008, Corsa, Fiesta
Длина: 1087930мкм
Диаметр: 85мм
|
Трубка від вакуума до коллектора суцільна? Чи є отака фіговина як на малюнку? Можливо то якийсь клапан, який трохи утримує повітря у вакуумі у розрядженому стані... хз
__________________
"А все дальнейшее, результат того что ты видишь здесь." З одного боку усе добре, а з іншого... Ми.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
це напевно обратний клапан треба буде попробувати
__________________
МІЙ ТЕЛ. 0673502800 |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
Насосом, який створює вакуум... різниця тільки в тому що ще наявні 2 штуцера тонкі, які дублюють розрідження в коллекторі( можна заглушити один а до іншого підєднати дад), якщо якщо розрідження в колекторі > чим у вут,то клапан відкритий і навпаки. Клапан ( той що в мене) тиск тримає, але не на всі 100%, тобто з часом те розрідження що він збереже у вут пропаде і зрівняється з розрідженням в колекторі...але не миттєво.. |
||
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Адрес: Ostróda
Возраст: 46
Сообщений: 28,915
Машина: Щось подібне на 1102: FR-V i-ctdi 2008: Aygo 1,4HDI 2008, Corsa, Fiesta
Длина: 1087930мкм
Диаметр: 85мм
|
Цитата:
Хороша річ...
__________________
"А все дальнейшее, результат того что ты видишь здесь." З одного боку усе добре, а з іншого... Ми.. |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
|
|
|
|
|