![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Так!
Плановий я роблю щорічно через кожні 60-70 тис. км. Минулого літа робив. Наїздив не більше 30 000 км. і знову ремонт. Забув. Після ремонту зробили розвал - ще 100грн. Хочу ще свічки придбати на запас. Десь через місяць замінимо. Цього року плануємо брати буса. Обидві зелені Славути плануємо продавати. Последний раз редактировалось vitw; 12.03.2013 в 00:53. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: VN.UA
Возраст: 43
Сообщений: 4,486
Машина: Всілякі різні...
Длина: 42450мкм
Диаметр: 27мм
|
Цитата:
![]() Сподіваюсь вони ще поїздять 100 тис без проблем. А який саме, якшоне секрет? |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Ще не визначився: Віто, т4, т5 чи француза якогось. Головне, щоб з простим дизелем 1,9 під нашу соляру, кондиціонером і круїзом (в ідеалі).
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Цитата:
Теж мені найближче т4, бо був колись т2. У знайомого Віваро 2005р.в. Той же простий дизель 1,9. По трасі 6л. Віто підкупає комфортом, хоча, начитавшись форумів, відсунув його поближче до кінця списку. Починаю вірити, що і т5 можуть йти і з заводу з простими дизелями. Последний раз редактировалось vitw; 12.03.2013 в 12:18. |
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Адрес: VN.UA
Возраст: 43
Сообщений: 4,486
Машина: Всілякі різні...
Длина: 42450мкм
Диаметр: 27мм
|
Хороший вибір. Мені теж подобається Т4.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Адрес: Полтава
Сообщений: 1,274
Машина: Запорожець 3 шт. Форд, Сеат.
Длина: 12430мкм
Диаметр: 29мм
|
Зараз в Білорусії - в Бресті. Більш за все до кінця року.
Пробіг понад 260 тис. км. На 250 тис був зроблений профілактичний капремонт движка (зимою довго заводився). Затрачено було близько 5 тис. грн. з маслами. Їздимо далі. Последний раз редактировалось vitw; 24.08.2013 в 13:32. |
|
|
|