![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#51 |
![]()
тяги уже есть, давай
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
![]()
1.Дима тяги 08 ? чи рідні я не поняв
2.докронштейна кріпив перехідник через 4 коротких болти? 3.болти кріплення тяг не торкаються гофри? 4.перехідник цільний чи з 2-х половинок? моя конструкція була суцільна, без рідного кронштейна, але потянула б дорожче по виготовленню а твоя простіша однозначно! 5.враження? розвал нормально зробили? Фчора бачив в дворі славутку на фотці вище , хто єсть ху? без тавронаклейки вроде |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
![]()
точив тяги це укорочував і дорізав різьбу? чи шо конкретно
і нашо довжина ж не помінялась |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
![]()
как там эпопея с трамблером?
__________________
Экономьте электричество! Выключайте Num Lock!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
![]()
моноинж
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
![]()
найди деньгу шоб потом голова не болела когда карба буде вимахуватсо
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
надписи нет
|
![]()
Бери, не пожалеешь!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
надписи нет
|
![]()
Я когда свой брал, тоже денег небыло, занял чуток и в тот же день забрал. Это того стоит. Только бак лучше сразу поменять, или иметь не меньше 10 л, ато воздух хватает в поворотах.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
![]()
жирррр, особенно коте
материал? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
![]()
Дим, я тут з своъ колокольні, стосовно інжа подумав і скажу що став краще пропан, ті самі гроші, тільки продлиш життя свому двигуну
писи.на інжі у тебе не получиться по місту на 100 км -60-70 грн |
|
![]() |
![]() |