![]() |
|
|||||||
| Салон как улучшить интерьер и повысить комфорт |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Очень давно не заходил
Адрес: Луганск
Сообщений: 2
Машина: ЗАЗ 1102 V1.1 1995г.
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Согласен, но также люди боряться за то что б лучше дуло)) а я имею ввиду только то положение которое необходимо при прогреве и оттаивании стекол)
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,545
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Идея не ахти- увеличение потока воздуха а не тепла мало чем поможет.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Думка оманлива, в мене зараз стоїть моторчик від тойоти короли, але навіть по трасі зі включеним моторчиком в рази тепліше ніж при природній циркуляції. Повітря можливо на кілька градусів і холодніше, але воно має більшу швидкість і об"єм, тим самим швидше витісняється холодне повітря з салону замінюючись на прогріте.
Якщо скажімо їздити по місту з включеною першою швидкістю моторчика, то доки двигун вийде на робочу температуру в салоні вже тепло.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|