![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Адрес: Бердичев
Сообщений: 23
Машина: ЗАЗ 1102
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Коли "стрільнула" мікросхемка, то підрульовий вимикач був у першому положенні, тобто ввімктурий рейн і при вмиканні запалення стався хлопок . По суті Ви дуже точно описали ситуацію.Що було зроблено(не я - знайомий) припаяно на місце мікросхемки посадочне гніздо, а в нього вже вставлена мікросхемка Тобто можна поекспериментувати(просто змоделювати таку ж ситуацію)... але поки в запас взяв ще одну таку ж мікросхемку.
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Черкаська обл. Шевченків край
Сообщений: 351
Машина: Славута 1,2S 2003 г.
Длина: 2870мкм
Диаметр: 27мм
|
Вітаю! Жаль, що не дружите з електронними схемами... Поставити транзистор після мікросхеми було б надійніше і дешевше. Гарантія, що транзистор прослужить довше. А якщо і "вилетить", то не ціла мікросхема.
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Адрес: Бердичев
Сообщений: 23
Машина: ЗАЗ 1102
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Цитата:
Звичайно жаль. Розібратися, звичайно, можна(колись дуже давно у школі пробував дещо паяти... тай Інтернет можна глянути), але протестую поки це - якщо вилетить (ИМС коштує 2грн) то буду тоді думати про транзистор. Все таки маю надію, що це був нещасний випадок
|
|
|
|
|