ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Электрика

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 20.06.2014, 23:24   #23
uglubka
 
Адрес: Бердичев
Сообщений: 23
Машина: ЗАЗ 1102
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Vasyl 1960 Посмотреть сообщение
Від реле. Там обмотка реле підключена до виходу мікросхеми. Хоч обмотка реле і зашунтована діодом, для захисту від напруги зворотнього ходу, видно, це мало допомагає. Якщо "дружите" зі схемами, то після виходу мікросхеми поставте транзистор середньої потужності (якої структури, не пам'ятаю). А вже колектор транзистора навантажте обмоткою реле. Повинно допомогти. Транзистор виберіть з найбільшою напругою між К і Е. І діод перевірте, що стоїть паралельно обмотці реле. Я собі хотів зробити саморобний "Рейн" на 555-му таймері, навіть деталі підібрав. Але поставив шестиконтактне реле, як знайшов "підказку" в одній із схем: http://slavuta-club.info/forum/viewt...329219#p329219 .
Вітаю. Зі схемами не настільки "дружу", але Ви абсолютно праві. Коли "стрільнула" мікросхемка, то підрульовий вимикач був у першому положенні, тобто ввімктурий рейн і при вмиканні запалення стався хлопок . По суті Ви дуже точно описали ситуацію.
Що було зроблено(не я - знайомий) припаяно на місце мікросхемки посадочне гніздо, а в нього вже вставлена мікросхемка Тобто можна поекспериментувати(просто змоделювати таку ж ситуацію)... але поки в запас взяв ще одну таку ж мікросхемку.
uglubka вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 12:23. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.