![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 26мм
|
Так а як кататися якщо з ДАДом трабли будуть?
_ Я скільки до цього експерементував, у мене десь Gxx=65 виходило Klz=0,98-0,99 порядка А зараз вчора трошки пробував, і чомусь щоб не ставив, 0,88 Причому якщо менше 65 то таке відчуття, що двигун як на хвилях качається, неспіша то в один бік то в інший перекланяється таке відчуття... не знаю як це там відбувалося. А якщо підняти більше 65 то якось холостий впевненіше ставав, але Klz як було 0,88 так і було, і відбувався прижок обертів і Klz одразу 1,000 А може бути що із за несправності обігріву лямбди такі трабли? У мене чесно кажучи лямбда там якась жидкувата, дроти ізострічкою підмотані якісь були... Последний раз редактировалось AndreyZp; 17.10.2015 в 08:57. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|