ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг > Технический тюнинг

Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д.

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 02.11.2015, 11:36   #11
AndreyZp
 
AndreyZp
 
Адрес: Запоріжжя
Сообщений: 155
Машина: Славута 1.2Si
Длина: 1080мкм
Диаметр: 25мм
По умолчанию

Я з вентилятором зробив простіше.
В районі де підходить інжекторна колодка раніше в карбі був розташований датчик вентилятора на радіаторі. Я впаяв замість мам на датчик колодку на вентилятор і з'єднав. А вентилятор як штатне карбове в проводці підключення і все. Бо інжекторна клемма помоіму до вентилятора так не діставала.
Тобто по суті в карбі коммутаційним пристроєм був датчик температури, а тепер буде реле вентилятора. А вентилятор як штатно підключений був, бо якщо наприклад двигун перегорить, то постійно потрібно буде перепаювати роз'єм (вони різні в карбі і інжі). А так все штатне...
Да і зручно так було...

___

Знайшов фотки.
Ось ці ро'єми які показані вище, венитлятор і запалювання.




Поміняв на запалювання колодку і тепер отак запалювання з'єднується:




Праворуч видно два дрота на штатний датчик теператури, які коммутують двигун вентилятора радіатора. Про них вище йшлося. На них припаюється колодка-мама інжекторного вентилятора, з'єднується і все.


Якщо мене не змінює пам'ять, ось дріт на запалювання штатний в карбовій машині (потім перепаяний як на фото 1)


Последний раз редактировалось AndreyZp; 02.11.2015 в 11:41.
AndreyZp вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 07:48. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.