ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Тюнинг

Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.03.2008, 00:34   #1
Grom_84
Гость
 
Сообщений: n/a
По умолчанию Re: Сиситема динамічного надуву

Розрахувати його можна за формулою

dP / P = (v2) / (2RT)

звідки dP (дельта P) = (v2) * Р / (2RT)

тобто зміна тиску= тиск атмосферний * (квадрат швидкості) / (2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * Температуру)
Температуру приймемо за 27 гр С, тоді це рівняння прийме вигляд

дельта P = (v2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * 300

При швидкості 20 м/c це буде дорівнювати
((20)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 40530000/ 4988,646 = 8124,4489987864442576202039591504
близько 0,08 бара

При 30 м/с
((30)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 112358279,25/4988,646 =22522,800625660750432081169920656
близько 0,22 бара

перед повітряним фільтром
Такми чином на швидкостях рушу близькох до 100 км на годину буде створюватися тиск повітря, що реально може збільшити наповнюваність циліндрів і таким чином збільшити потужність
всі формули приведені для труби, яка не має супротиву і без урахування лійкоподібного заборника
був би вдячний за формули, які дадуть змогу розрахувати реальні показники (врахувати опір трубопроводу та геометричні показники заборника)
  Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 20:09. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.