![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Розрахувати його можна за формулою
dP / P = (v2) / (2RT) звідки dP (дельта P) = (v2) * Р / (2RT) тобто зміна тиску= тиск атмосферний * (квадрат швидкості) / (2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * Температуру) Температуру приймемо за 27 гр С, тоді це рівняння прийме вигляд дельта P = (v2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * 300 При швидкості 20 м/c це буде дорівнювати ((20)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 40530000/ 4988,646 = 8124,4489987864442576202039591504 близько 0,08 бара При 30 м/с ((30)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 112358279,25/4988,646 =22522,800625660750432081169920656 близько 0,22 бара перед повітряним фільтром Такми чином на швидкостях рушу близькох до 100 км на годину буде створюватися тиск повітря, що реально може збільшити наповнюваність циліндрів і таким чином збільшити потужність всі формули приведені для труби, яка не має супротиву і без урахування лійкоподібного заборника був би вдячний за формули, які дадуть змогу розрахувати реальні показники (врахувати опір трубопроводу та геометричні показники заборника) ![]() |
![]() |