![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#1 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра.
Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8. Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання). Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра. |
![]() |
![]() |
#2 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Розрахувати його можна за формулою
dP / P = (v2) / (2RT) звідки dP (дельта P) = (v2) * Р / (2RT) тобто зміна тиску= тиск атмосферний * (квадрат швидкості) / (2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * Температуру) Температуру приймемо за 27 гр С, тоді це рівняння прийме вигляд дельта P = (v2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/[К•моль] * 300 При швидкості 20 м/c це буде дорівнювати ((20)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 40530000/ 4988,646 = 8124,4489987864442576202039591504 близько 0,08 бара При 30 м/с ((30)2 * 101 325 па) / 2 * 8.31441 Дж/(К•моль) * 300 = 112358279,25/4988,646 =22522,800625660750432081169920656 близько 0,22 бара перед повітряним фільтром Такми чином на швидкостях рушу близькох до 100 км на годину буде створюватися тиск повітря, що реально може збільшити наповнюваність циліндрів і таким чином збільшити потужність всі формули приведені для труби, яка не має супротиву і без урахування лійкоподібного заборника був би вдячний за формули, які дадуть змогу розрахувати реальні показники (врахувати опір трубопроводу та геометричні показники заборника) ![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
да...это есть действующий девайс...только плошадь большая о скорость движения надо----но это лучше .чем пылесос
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
то Палм
А у тебе случаем есть формулка для расчету? Я про площадь заборника, и трубопровод??? |
![]() |
![]() |
#5 |
![]()
Сделал себе проще. У меня ВАЗ-2106. Подрезал стандартный нос и на него одел шлангу что идёт в "Запорожце" между воздуханом и карбом. Шланга лягла как раз над радиатором. Результат - никакой. Покрайней мере я не заметил. Нашёл только отрицательную сторону. Если заслонка кастрюли стоит в положении лето. То на трасе при скоросте выше 80 и нейтралке двиг глохнет. Если поставить в положение "ни нашим ни вашим" Т.е. открыта зима и лето и с зимы снят патрубок. То всё ок.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ну поперше ставиться ця штука буде на Таві. І над радіатором там тільки капот.... тому будемо різать білярадіатора, під місцем кріплення скоби петлі капота. можливо з цього приводу "доведеться" перевести капот на алігаторне відкривання :?
По друге трубку варто попередньо розрахувати. як раз для цього і створена ця тема. По трете в трубопровід вставляється додатковий дросель, що запобігає надлишкове надування на великих швидкостях і малих кутах відкриття дроселя. |
![]() |
![]() |
#7 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
взагалі таке враження що форум вмер... пишеш стараєшся, а кілька дідів глянуть
![]() Тим не менше викладую свій швидкий скетч для Палма. Якщо звісно йому буде зрозуміло що і до чого я буду ліпити ПДЗ має зменшувати повітряний поток, щоб не передувало. Піддивився на Доджі з системою Рам Ейр. Приводиться від ДЗ першої камери має починати відкриватися на її 30 градусі, закінчувати відкриття на 70 (шоб ІІ камера втигла вийти на режим між 60 і 70 гр). Можливо співвідношення її площі до площі перерізу не вгадав, але це ж експеримент! принаймні глохнуть не буде. Верхня площина заборника лежить в горизонталі, нижня під кутом 30 гр вниз. Початковий трубопровід 100 мм звужується до 80 мм і ПДЗ, потім входить у фільтр. Попередні міркування щодо матеріалу - жесть, можливо склопластик |
![]() |
![]() |
#8 |
![]()
если присмотретья то у многих современных инжекторных машин фильтр воздушный стоит там где есть приток воздуха и есть зашумляющая бочка + насколько я понял она препятствует попаданию воды
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
що єсть зашумляющая бочка???
Така системка стоїть на карбовій ТАЗ 2110 з завода! а для нас тюніх! Доколе? Правда в ТАЗу стоїть помірно малий заборничок, тому проблем з передуванням нема У інжекторів часто заборник за бампером, щоб не засмоктало води його діаметр в рази більший за ДЗ, плюс він направлений вгору і має -надцять згинів. Саме це крепко знижує його ефективність. практично все зводиться до заборника холодного повітря. |
![]() |
![]() |
#10 | |
![]() Цитата:
сорри мож немного терминалогией не владею |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
первое.что могу сказать.........задняя стенка не должна иметь прямых стенок--кароче она должна плавно перетекать в сужение...а не как у тебя на эскизе....(закон о турбулентности №2)
второе на входе надо будет ставить регулировочную заслонку..по всей плоскости(не для ограничения.а для регулирования напрааленности потока) третье--как это не странно звучит..но эффективнейй будет если ты...это воздухозаборник установиш не не морде..а под днищем примерно там.где стоят крабы(я вполне серьёздно) там потокв 2-2.5раза выше |
![]() |
![]() |
#12 |
![]()
То своеобразный ресивер, его первая задача - собрать крупный мусор. Если разобрать оный коробок - можно увидеть как он устроен, там отстойник своеобразный.
На воздушный поток эта штука влияет сугубо негативно, там же завихрений масса
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
если вы по бочку и углубление для фильтра на инжекторах--то Ламберт правильно паписал---сугобо для мусора
|
![]() |
![]() |
#14 |
![]()
2 Grom_84
У тебя на большой скорости смесь будет бедная, как ты собираешься фиксить этот баг? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Адрес: г. Волжский, Россия
Сообщений: 145
Длина: 1600мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
По теме, полгода назад было задумка. снимаем правую фару делаем воронку потипу с оковской морды вместо фары труба 100мм идет над комутатором между крылом истаканом, расш. бачок убирается в другое место, далее глангами гофрами заводим все это дело к впуску. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
![]() Цитата:
![]()
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | ||
![]() Цитата:
проще капот разрезать и не мучаться или фару выкинуть или придумать как возле радиатора протиснуться чтобы в район решетки его присобачить но вниз в таврии ни в коем случае |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
![]()
Кстати да, про пыль я вспомнил а о воде как-то не подумал.
Если зачерпнет из лужи - будет скоропостижная жопа мотору, быстро и эффективно. Жидкость-то хрен сдавишь так как воздух
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
![]()
Хм. А если верить докам - то коэффициент аэродинамического сопротивления Сх у тавра меньше чем у зубилы, например.
Но в общем-то я согласен с мыслью брать воздух на капоте. В моей машине так и сделано, думаю мне не стоит тягаться с ипонскими инженерами ![]()
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#21 | |
![]() Цитата:
кстати ктото ваще крыло резал для забора воздуха |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
![]()
А если под тавробампер губу навесить - лучше будет?
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
тепер попорядку:
Бампер буде робиться із склопластика після чергової сесії (час, гроші, Т 300 К). для цього всього є ескізи, приблизно зідрані з усяких мудрих тачил в тому числі і субару. Від заборника на капоті відмовився, бо: вода! необхідність стикування, складні форми, якимим я ще не володію і все ба ж необхідність регулювання потоку То Палм Опускать заборник вниз - категорично неможна. Не знаю які у вас дороги, але у мене на виїзді з дому є досить тривала і глибока водна перешкода... а оскільки то дощ то труби порвало - вона майже вічна. Всі хто з низьким обвісом чи малим кліренсом стоять перед нею, а нас штуз 5 тавро/славутобратії паркуєтсо де хоче ![]() Крім того дороги і грязюка - нема де розігнаться, грязюка все позабиває. ![]() ![]() Регулювать потік буде ПередДросельна Заслонка. Її функція забезпечити потік на ХХ і малих обертах не менший ніж сток. Високі обрети і відповідно відкриття ІІ камери будуть потребувати відкриття ПДЗ. ІІ камера дає дуже багату суміш, тому обіднить її важкувато. А оскільки це спорт режим їзди, то я її ще збагачу і в місті відкривати не буду. |
![]() |
![]() |
#24 | |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
То Ламберт
На капоті часто можна попасти в зону низького тиску і нічого з тієї діри не зловить... а у мене немає аеродинамічної труби щоб прощупать свій капот на предмет зон високого/низького тиску. Це в принципі головна проблема. Другорядне я краще там напиляю дірок для наскрізної продувки, щоб запах бенза і паленого щеплення не затягувало в салон (о як нана їздить - усьо димить). відповідно замість лізти під дно на захист картера і бризговики повітря полізе/витянеться крізь дюрки на капоті і створить додаткову прижимну силу, як у всяких пристойних Субару SТі То Палм Цитата:
Що означає для направления потока? ПДЗ буде обмежувати потік - це я розумію, але яка різниця як його направляти в трубопровід? Взагалі є думки про тупінчатий завихрбвач, який би складав за собою сміття як тромб в артерії. Але я не знаю як розрахувати. За ним можна потсавить калібрований отвір для зливання/видування води (багато тиску не зїсть, а лишньої води буде менше) Чи не міг би ти тикнуть носом в нормальні книжки по аеро/гідродинаміці? |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
ты не понял...не регулировать поток(давление)а регулировать направленность потока..чтоб скорость воздуха была выше..про заборник под бампером-----его высота (если ставить под бампером --будет примерно 50-60мм)
|
![]() |