![]() |
|
Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#26 | |
![]() Цитата:
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
шланг буде помірно довгий і не шланг, а скоріше за все зкручу із жесті конусну трубку - потік на вході у корпус фільтра буде рухаитися швидше за машину
![]() По любе потрібно спочатку виклеїть зі смоли нову морду і встановить туди решітки і діоди для підсвітки цього мегарулез девайса То Палм Всі бамперні надуви практикуються у країнах де є ДОРОГИ. Це не просто певна кількість заасфальтованої поверхні. що сполучає певні пункти на карті. Судячи по закиданості мого бампера всякою грязюкою ставить внизу не буду. + я не збираюсь робить із Таві Ферарі, тому мені не треба супер надуви (я про щільність повітря біля землі та використання бампера як передЗАБОРНИКА ну там струю хитро ловить чи ще щось) задача - зробить машині вливання конячок на швидкості біля 100. Щоб можна було притопить по трасі і за 15 хв доїхать від тещі до мами (в зворотньому напрямку нема чого спішить) ![]() Покищо експеримент заморозюється. бо виявляється моя сесія буде раніше ніж я на неї чекав :oops: |
![]() |
![]() |
#28 |
![]()
Всем привет!!!
Очень интереснинькая тема... 1) Хотелось бы услышать мнение спецов по сабжу но только с тем условием если Таврюха 1.2 инж Может просто оверстие входа воздуха увеличить или патрубок вывести кудато 2) И по ходу маленьк вопрос - Может кому попадался ноль фильтр для Тавра 1.2 инж чтобы установить в штатное место? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
фільтр можна пошукать на сайті К і Н, якщо ти знаєш його розміри
![]() а потім купить в роздрібній мережі, знаючи свій індекс продукту То Ламберт, я думаю повітря буде точніше попадать в дирку заборника ![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
Адрес: г. Николаев
Возраст: 51
Сообщений: 1,167
Машина: 110218-40_1.3Li; Pajero 2, 2.8TD/97
Длина: 2380мкм
Диаметр: 33мм
|
![]()
Все это конечно интерсно----- но:
- я думаю что отстроить стабильную работу такой системы на коленке практически нереально. Наприклад - идеш по трассе 120-130 при этом пусть нагрузка на двигло будет процентов 70-80 от максимальной, навстречу Камаз, порыв воздуха = кратковременное увеличение давления наддува = кратковременное обеднение смеси и детонация на нагрузке близкой к номиналу, а если колонна камазов -- дальше продолжать? - Кроме того чисто воронкой забор воздуха не делают. В канале ставят улавливатель пыли, воды и водяной пыли принцип работы которого основан на резком изменении скорости и направления движения потока. |
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Адрес: Симферополь
Возраст: 39
Сообщений: 99
Машина: таврия 1102
Длина: 1000мкм
Диаметр: 0мм
|
![]() Цитата:
![]() ПС: 2 ГРОМ - ты програмист? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Любі друзі!
Буду КРАТОК, бо роботи багато. Я дизайнер на ТВ. Таві 1,2 Воздушний тракт тре мірять до ДЗ чи фланця карбюратора, а все що перед врахувати важко бо для кожної швидкості потоку/положення ДЗ тре свої формули. навіть на БМВ настроюють до ДЗ. Якщо КАМАЗ надує лишне детонації не буде, якщо не надує - теж не буде. Чому - не такий великий надув вийде в реальності як я розрахував: всі сітки та виступи, які будуть ловить (турбулізувати пилюку) - зменшують швидкість потоку ПДЗ хитро зав'язується з тросиком газа через блок (так я вже придумав навіть кронштейни) Видовження впускного трубопроводу - зменшують швидкість потоку Повітряний фільтр - зменшують швидкість потоку ПДЗ - зменшують швидкість потоку ДЗ - зменшують швидкість потоку ОДним словом це буде далеко не 0,3 бар на вході як в першій формулі. Про надув механічний думав, але не в цьому році буду ковирять 2 бара надув це забагато для постсовкового автопрому - забір потужності перевищить надлишок від установки Найчастіше не хожу по трасі 120-130, бо не вважаю це безпечною швидкістю. В перших постах написав система має гарно працювати на крейсерських режимаш - 90-110 Ця гілка створена як раз для того щоб знайти всі можливі критичні ідеї та врахувати їх перед втіленням у металі чи пластику. Перед тим як писать на форумі критикував себе сам і відповідно продумав більшість з теперішніх питань. Мені не важко відповідати, тому буду робити це по можливості чітко та змістовно. Дякую за вашу увагу та критику. |
![]() |
![]() |
#33 |
![]()
Тут дело не в давлении, какое сможет создать компрессор, а в его производительности.
Такой малогабаритный автокомпрессор накачивает колесо до 1 бара за время, предположим, 2 минуты. Такой же объем воздуха раскрученный двигатель съест за несколько секунд. В высокофорсированных турбомоторах, нагнетатель редко создает давление выше 17psi, но производительность (количество воздуха, иными словами) такого нагнетателя - очень некислая. Электрокомпрессор - он не только не справится, он ситуацию еще и усугубит. Хотя можно, наверное, собрать улитку из лопастей пылесоса Урал, нескольких в параллель. Думаю, эта хреновина сдюжила б. Другая задача - чем ее раскручивать? (предполагаю, что киловатта три мощности на это понадобится)
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]()
Если б 50.. моя по паспорту крутится до 130 тысяч
Надо два ремня ставить, один точно слетит ![]()
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Йо,
вибачте, що кинув свою тему без нагляду :oops: попорядку: Система динамічного надуву - дарова, бо використовує ту силу повітря проти якої двигун розганяє автомобіль. Таким чином ця система як і турбонадув не потребує залучення потужності від двигуна, оскільки машина і так розганяється двиглом. Система працює лише на великих швидкостях, там де зростає опір повітря, тобто близько 90 км/год (ми всі пам"ятаємо, що жигулі досить кисло їдуть після 90, бо мають топорну аеродинаміку. А щоб їхати швидше лий бенз). Про збіднення суміші від зустрічного камаза... Зустрічний КАМАЗ раптово збільшить потік, що набігає в забірник, проте решіточки та канали зменшать динамічність системи (збільшать інертність), а довершить все повітряний фільтр, який цю хвилю повільно пропустить через себе (повільно порівняно зі швидкістю потоку). Суміш від цього не збідниться, бо ежекція залежить від швидкості потоку на дифузорі. Якщо швидкість збільшиться, то емульсійна трубка зменшить співвідношення бензин/повітря, але збільшить кількість самої суміші. Відповідно хоч вона і буде бідніша, але її буде більше відповідно детонації навряд чи буде місце в циліндрі. Вся затія продумана і вигада для того щоб збільшити коефіцієнт наповнення циліндра на великих швидкостях, там де двигуну "важко" і він починає захльобуватися. |
![]() |
![]() |
#36 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
чому мене цікавить питання механічного надуву?
Тому що є дуже зручне місця для встановлення. таке враження, що компоновщики передбачили рукастіть нас з вами. Проте є кілька але: розрахувати "правильну" ракушку і лопасті треба так, щоб дуло не більше і не меньше. На жаль не інженер. Можливо хтось підкаже. Розрахувати трансмісію і всі її нюанси - співвідношення шківів, ширина, який ремінь ставить Чи тре понижать ступінь стиснення і як настроювать жиклери Чи тре герметизувати карбюратор чи і так потяне (навряд чи) Саме комплекс цих проблем і підштовхнув мене до викристалізації системи динамічного надуву: простіша не потребує великих переробок легко повертається в сток, якщо не пашить чи не подобається не потребує великих бабосозатрат |
![]() |
![]() |
#37 | |
![]() Цитата:
Точніше - давай дочекаємося якогось зсуву окрім теоретичного. Наприклад, реального випробування P.S. Не сприймай як іронію. Дійсно цікаво що з цього може вийти. В мене залишилась Таврія, але мене більше цікавить збільшення літрової потужності в умовах дійсного міського потоку. (тобто швидкості <80) На жаль, теорія приладу в цьому не те щоб заперечує, але.. не допомагає. Механічний наддув - наше всьо?
__________________
Horsepower is - how fast you hit the wall. Torque is - how far you take the wall with you |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
цілком з тобою погоджуюся - в місті розрахункова до 80, і динамічний нічого не надує. Проте літом збираюсь з жінкою покататься по Україні, відповідно і роздумую на крейсерськими режимами 100-110 км/год
|
![]() |
![]() |
#39 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
ну в принципі роботи зараз заторможені кількома іакторами:
- німа бабосів... - німа часу, бо сесія неминуча - німа теплого приміщення щоб смола тверділа не в мами в духовці (минулого разу був скандаль) - температура за бортом низькувати, щоб її прямотоком в карб пускать, я зараз в положенні зима їжджу От тому я не переходжу від стадії розмірковування до стадії виготовлення/випробовування втім розібрав передок і поміряв усе. що можна було, так що можете мене поздоровити, я ще на крок наблизився до мети |
![]() |
![]() |
#40 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
вчорай знайшов специфічного вигляду повітрозаборники на передку автомобіля Хонда Аккорд. Це як мінімім колд аір інтейк, а може і динамічний надув. Хто має якийсь досвід експлуатації/ремонту таких автомобілів - підкажіть
|
![]() |
![]() |
#41 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
дуже дякую пану "александр вишняков" за увагу, а ламберту та таксисту за смайлики
![]() ![]() ![]() Тепер до діла. Була виготовлена та встановлена похабна версія надуву!!! Чому похабна, бо навиків роботи із епоксидною смолою .. ну от і був перший досвід. Буду вдячний всім хто може підказати де купити поліефірку і скломат. Заборник виклеювався по пенопластовій моделі, патрубок від гарячого забору вазІВСЬКої класики примотаний скотчем, бо розміри ніде ні до чого не підходять, патрубок налазить на стандартний патрубок (резиновий) від таврофільтра. Діра проковиряна під кріпленням котушки запалення - діаметр без переміщення радіатора - 63мм округлість помірнірна, котушку запалення перекинув на болт кріплення капоту, їй там ніби не погано. нічого сказати про їздові якості не можу, бо - читайте в останньому пості теми "перевів на 80", встановив сьогодні за 3 хв, катався з ним годину, іноді трохи дьоргається але не можу це приписати ні активному педалюванню ні перезбідненню суміші, оскільки не перевищував швидкість 60 км/год. В той час як розрахункова швидкість активної роботи цієї приблуди лежить в межах 90 км/год. Оскільки поки робив і встановлював знову нагрінула СЕСІЯ, відпишуся пізніше з фотками і результатами. З повагою Grom |
![]() |
![]() |
#42 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
весь смисл системи в її простоті, а відтак всіляки вибрики з балонами і системами їх підключення це від СОТОНЫ
Зараз мій забірник схожий на чобіт без голенища, на великий швидкості двигун трохи дьоргається (мабуть біднить), але ще немає статистичних данних для того щоб щось сказати напевно. Зараз їду в командировку в Запоріжжя, як повернусь буду займатися машиною перед літньою відпусткою. От тоді любі друзі чекайте повного і докладного звіту. З повагою Grom |
![]() |
![]() |
#43 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Ну и как ...у меня когда то был воздухозаборник на капоте, еще от старого хозяина остался, разогнал авто до 120 - хлопок и его нет ..
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
така поведінка більш характерна для понтових накладок ніж для серйозних деталей. коли доповзу до машини і сфоткаю ви будете дружно ржати, але навіть така похабня надуває мотор...
з.і. дьорнув спину не можу нагнутися, тому ремонтно-тюнінгові роботи відкладуються на термін до кінця сексії та початку зарплати ![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
когда-то, лет 15 тому взад, какой-то чудак из России продавал чертежи "наддува" к 986М (40 л.с.) зАпору.
Идея была проста как 5 копеек - куда-то там (на вал двигателя?) ставился дополнительный шкив (большой). От него, через обычный клиновой ремень усилие передавалось на шкив малый, что был прикреплён к турбине (та, на кронштейне на блоке). Турбина "выхлопом" (через сантехнический пластик) присоединялась к карбу, а "всосом" - к фильтру. Обещанный прирост был 10-15% мощи. Знакомый ставил - говорил, что "что-то есть"). Теперь о турбине - использовалась турбина "от любого пылесоса мощностью не менее 1.2 kW" (это я запомнил). "считать лениво"(с), но сейчас есть пылесосы и 2 kw (а то и больше). Думайте сами дальше PS. двиг тавра - 1.1 л на один оборот двигателя минус кол-во бензина. Вот вам требуемый расход воздуха (очень грубо) |
![]() |
![]() |
#46 |
Адрес: Киев
Сообщений: 3,409
Длина: 56230мкм
Диаметр: 35мм
|
![]()
Блин наконец прочитал!!!
Короче фигня все это!!! Ни какого прироста мощьности вы не полчите!!! Почему??!! Дпа очень просто: - С чего вы взяли что смеси в целиндрах не хватает воздуха??? Хотите эксперемент (инжетор) Снимите гофру воздушного фильтра, попросите друга завести машину и педаль впол положить, а сами смотрите, на сколько открывается заслонка. Еле до половины доходит и это на месте, а при движении и подавно. Значит смеси воздуха хватеет с головой! Это РАЗ. - Если вы дополнительно обогощаете смесь кислородом, без переделки выпускного колетора не обойтись. А это уже стоит денюжку Это ДВА. - Настройка зажигания, чиповка инжектора однозначно необходима, а как ее настраивать если мнимая турбина начинает работать только на скорости. И к тому же спорно, начинает ли!! Это ТРИ. - Если все это не делать, а просто поставить лейку эфект будет аналогичен фильтру нулевого сопротивления на стоковом авто. Тоесть Ускорится дитонация, в результате звук красивый, едет так же, износ повышается. Это ЧЕТЫРИ. Ну и куча мелких приколов которые я еще не освещал, а они тоже есть!! Вот собственно и все! Прошу красно, але я старався більш менш ясно обгрунтовувати всі свої репліки. Потрудіться висловитися коректно і критикувати щось істотне, а не кидайте слова на вітер. Чіповка карбюратора це щось нове :oops: На холостому можна перекрутить двигун мало відкриваючи дроселі ![]() В повітрі близько 21% кисню, все інше азот та суміш інертних газів... Детонації нема, бо є АД5е. А от звук правда - КРАСИВИЙ, єдино що його не чутно за всіма іншими звуками ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
[quote="Hans"]когда-то, лет 15 тому взад, какой-то чудак из России продавал чертежи "наддува" к 986М (40 л.с.) зАпору.
Идея была проста как 5 копеек - куда-то там (на вал двигателя?)Теперь о турбине - использовалась турбина "от любого пылесоса мощностью не менее 1.2 kW" Що можу точно сказать - будь-який пилосос це дуже точна специфікація.... Пилососам характерно затягувати, і лише деякі гарно видувають. для наших цілей більше підійде содовий пилосос - ним віддувають листя у модних садах біля ще модніших будиночків, бо віником це моветон. Будь-яка турбіна навіть слабесенька як із пилососа буде жрать потужність з валу, тому це не так цікаво. |
![]() |
![]() |
#48 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
Повторюю текст першого месаджу, якщо комусь ліниво перечитать.
Система складається з лійкоподібного заборника та короткого прямого воздуховода, який сполучає забірник з корпусом повітряного фільтра. Призначення: по своїй суті є ситемою забору холодного повітря (забір здійснюється перед радіатором), що само пособі збільшує ККД теплового двигуна за циклом Карно (вставить формулу цикла Карно і підставить значення). Крім того система використовує силу потоку зустрічного повітря для зменшення гідравлічних втрат у впускному тракті, які в середньому складають 5-7% від номінальної потужності. Фактично набігаючий потік продавлює повітря крізь повітряний фільтр і збільшує таким чином коефіцієнт наповненості циліндрів, який в сеердньому становить 0,8. Особливість даної системи – починає працювати на швидкостях 80-90 км/год, оскільки залежитьвід квадрату швидкості. Орієнтовно може підвищити тиск у впускному тракті на 0,1-0,3 бара (залежить від виконання). Перестороги: система повинна бути встановлена таким чином щоб виключити можливість засмоктування великої кількості води у впускний коллектор, тобто унеможливити гідроудар. Також варто передбачити додаткове попередне фільтрування повітря, щоб уникнути передчасного забруднення повітряного фільтра. Для захисту від води у нас є два засоби - постійний підйом від заборника до фільтра + сам фільтр, який пропускає воду із значно меншим ентузіазмом ніж повітря. |
![]() |
![]() |
#49 |
Гость
Сообщений: n/a
|
![]()
останній на сьогодні (я все таки на роботі)
Я пишу тут не для того щоб випендритися чи розказати бездоказово яка у мене крута тавріЯ!!! Ця тема розповідає про мій довгий та тернистий шлях від занехаяного автомобільчика ЗАЗ 110217 до суперавтомобільчика ЗАЗ 110217 із встановленою системою динамічного надуву повітря... А тепер найцікавіше - звіт про ходові випробовування: Виїхав я на трасу і спробував розганятися із відкритим дроселем (обома = тапка в пол) і не отримав бажаного ефекту. Точніше навіть того який був раніше - вторинна камера перезбагачена, тому раніше розганявся веселіше. Коли я думав пригальмувати відпускаю педальку і тут... вистрелює = попало таке положення ДЗ при якому суміш виявилася оптимальною. 140 км/год і можна далі, але окружна навколо Броварів закінчилася, а попереду менти... Вийшов я на друге коло і вже не тиснув на повну, а старався відчути. Як я і прогнозував - передуває. спочатку треба давити сильніше, а потім поступово відпускати. 140 не межа, але далі лячно - машинку кидає. висновок для подальшого дослідження замінити амортизатори + занизити передок. Що і було зроблено. занижав на задніх запорожських пружинах, відрізав 2 витки. в ході робіт по демонтажу порвав скобу правого передньбого гальма. Сілумін? зараз машинко стоїть в дворі після ДТП місцевого маштабу - без гальм паркувався, заїхав мамі на клумбу. Висновок ручник не гальмо, а гамно! Машинка тепер з амортизаторами і пиляними, але не прокачаними, дисковими гальмами. Передок опустився десь на 2-3 см. не багато, але менше і не варто - поїду на Десну з друзями. думаю варто завести бортовик, але зараз халепа із фотоапаратом - помилка файла на помилці файлу їде і помилкою файлу поганяє... судячи з усього накрилась картка, тому фотки загинули. З повагою Grom |
![]() |
![]() |
#50 | |
![]() Цитата:
|
||
![]() |
![]() |