![]() |
|
|||||||
| Технический тюнинг двигатель, ходовая, и т.д. |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#21 | |
|
Цитата:
#82#10#F1#21#01#A5 Частора обертів двигуна «FREQ» (байти 28-29 від початку відповіді 1/мин) Положення дроселя «THR» (байти 30-31 від початку відповіді/10%) Кут запалювання «UOZ» (байти 32-33 від початку відповіді/10 °пкв) Тривалість імпульсу впорскування «INJ» (байти 34-35 від початку відповіді/100 мс) Масовий розхід повітря «AIR» (байти 36-37 від початку відповіді/10 кг/г) Тиск у впускному колекторі «PABS» (байти 38-39 від початку відповіді мм.рс) Температура охолоджуючої рідини «TWAT» (байт 40 від початку відповіді -40 °C) Температура повітря «TAIR» (байт 41 від початку відповіді -40 °C) Розрахункова годинна витрата палива «QT» (байти 42-43 від початку відповіді/100 л/год) Розрахункова шляхова витрата палива «ST» (байти 44-45 від початку відповіді/10 л/100км) Швидкість автомобіля «SPEED» (байт 46 від початку відповіді км/ч) Напруга бортової менежі «UACC» (байт 47 від початку відповіді /10 В) Фактичне положення крокового двигуна «FSM» (байти 48-49 від початку відповіді крок) Напруга на ДК 1 «ALAM1» (байт 51 від початку відповіді *1,25/256 В) Час накопичення імпульсу запалювання «SZOUT» (байт 52 від початку відповіді /10 мс) Ознака збагачення суміші при прискоренні «B_1_0» (біт 0 байт 24 від початку відповіді) Ознака холостого ходу «B_1_1» (біт 1 байт 24 від початку відповіді) Ознака збагачення по потужності «B_1_2» (біт 2 байт 24 від початку відповіді) Ознака блокування подачі палива «B_1_3» (біт 3 байт 24 від початку відповіді) Ознака стійкої роботи двигуна «B_1_4» (біт 4 байт 24 від початку відповіді) Ознака включення режиму привідкривача «B_1_7» (біт 7 байт 24 від початку відповіді) Ознака переключення в відладочний режим «B_2_0» (біт 0 байт 25 від початку відповіді) Ознака наявності зовнішнього ПЗП контролера «B_2_1» (біт 1 байт 25 від початку відповіді) Ознака наявності несправностей «B_2_2» (біт 2 байт 25 від початку відповіді) Ознака наявності детонації «B_2_3» (біт 3 байт 25 від початку відповіді) Ознака режиму прогріву двигуна «B_2_6» (біт 6 байт 25 від початку відповіді) Ознака зовнішнього керування часом впорскування форсунок «B_3_0» (біт 0 байт 26 від початку відповіді) Ознака зовнішнього керування кутом запалювання «B_3_1» (біт 1 байт 26 від початку відповіді) Ознака зовнішнього керування клапаном рециркуляції «B_3_2» (біт 2 байт 26 від початку відповіді) Ознака зовнішнього керування приводом холостого ходу «B_3_3» (біт 3 байт 26 від початку відповіді) Ознака переключення на таблиці №2 «B_3_4» (біт 4 байт 26 від початку відповіді) Стан датчика кислороду «B_3_5» (біт 5 байт 26 від початку відповіді) Ознака відсутності активності ДК «B_3_6» (біт 6 байт 26 від початку відповіді) Ознака відсутності активності ДК «B_3_6» (біт 6 байт 26 від початку відповіді) Ознака низької температури двигуна «B_3_7» (біт 7 байт 26 від початку відповіді)
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|