![]() |
|
Курилка Задушевные тупаки про жизнь и прочий офф :) - общение тавроводов на любые темы не о Таврии и дорогах |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#5 |
Адрес: Черешневый рай
Возраст: 58
Сообщений: 15,648
Машина: платиновая МашКа
Длина: 115030мкм
Диаметр: 38мм
|
![]()
Помагає чи ні, то більше до ефекту плацебо, як на мене. Мені цікаво як саме працює ця присадка.
В основі лежить певний мінерал,який вони подрібнюють, розбавляють маслом і закріплюють ПАРами. Як не крути маємо абразивну суміш. Абразив може підшліфовувати зношені поверхні деталей що контактують між собою. Тут плюс втому, що зменшується тертя і зменшується швидкість ізносу. Але яким чином ті поверхні відновлюються? А якщо вони не відновлюються, то цей ефект не на довго,бо маємо зазор вище норми. І як той абразив буде працювати в парах,що мають нормальні поверхні? Так само - підшліфовувати їх,тобто збільшувати зазор в парі. А це не гуд. А куди дівається продукт після шліфовки? В двигуні можливо сяде на шторі фільтра, а в кпп? І виходить,що воно як мертвому припарка - десь лічить, а десь калічить. Як на мене,то краще використовувати дисульфід молібдену, який не викликає абразивного ізносу, а виступає чистим протектором тертя, зменшуючи його в парі. А це веде до зменшення температури,до можливості витримувати більші навантаження в парі. І ДМ варто використовувати на нових(або відновлених) агрегатах,що дасть можливість подовжити термін експлуатації. І,як на мене, то ДМ буде ефективним в редукторах (кпп),а не в двигунах,де він може забивати фільтр. В Хадо більше реклами і певного розводу. Так саме і з маслами ХАДО. Вони не є виробниками, а лише використовують сторонні масла,пакуючи їх під своїм брендом і підвищуючи ціну. А нафіга платити більше ?
__________________
Украина, помни 20 февраля. |
![]() |
2 (2)
![]() |