![]() |
|
|||||||
| Общий форум Дороги и ГАИ-шники, автомобили и их владельцы. Одним словом жизнь автомобилиста. |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 49мм
|
Нічого тупішого в житті не чув. Цей спосіб має логіку лише у випадку якщо у вас компресія в 2 горшках висока, а в 2 гірша, але не критично мала, тоді так, є сенс виключити 2 горшки з високою компресією яку не може подолати акум
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Магазин "Автозапчасти ЗАЗ" ул. Черноморского казачеств
Сообщений: 3,846
Машина: Дукато 2013. Славута 2007. Nissan Pathfinder 2017
Длина: 14490мкм
Диаметр: 30мм
|
Тем-же самым, да по тому-же месту: Нічого тупішого в житті не чув... Завести двигатель с маленькой компрессией всегда было значительно тяжелее
__________________
Дилер «МеМЗ» ЗАО «ЗАЗ» более 10лет. +380503362036, если Viber - утром |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: П'ємонт.UA
Возраст: 49
Сообщений: 21,919
Машина: Сенс +ГБО 4 КМЕ, ФІОРІНО
Длина: 275660мкм
Диаметр: 49мм
|
Я для кого там написав " але не критично мала"? Мова не про те, що якщо в 2 -9 а в 2-5 то пробувати заводитись на тих, що 5. Там вже двіжку пора робити. А от якщо в 2 -10 а в 2-8 то можна і спробувати на 2-х вісімках. На компресіі 8 ще ж заводиться добре. Хоча ідея заводки на половині з горшків так собі, за визначенням
__________________
Коли ти помер, ти про це не знаєш, тільки іншим важко. Те ж саме коли ти тупий
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Забанен
Сообщений: 13
Длина: -290мкм
Диаметр: 0мм
|
В любом случае проще попросить подкурить кого-нибудь
|
|
|
|