![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Адрес: Село неасфальтированное ;)
Сообщений: 857
Машина: Ford Fiesta MK5 2007
Длина: 3050мкм
Диаметр: 31мм
|
Цитата:
Разве я писал о простом регулировании или мой случай большая редкость ? Книжка такого прикола не описывает Главное вникнуть и не наступать на те же грабли ![]()
|
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Звідки автор книги міг передбачити що хтось буде робити розвал/сходження на вбитих сайлентблоках.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Адрес: Село неасфальтированное ;)
Сообщений: 857
Машина: Ford Fiesta MK5 2007
Длина: 3050мкм
Диаметр: 31мм
|
Цитата:
![]() Звідки ви взяли що в мене розбиті сайлентблоки ? В ричагах відносно нові, тому що міняв ричаги в зборі коли хотів стаб поставити, потім зі стабом не сподобалось і його зняв, ричаги залишились. В рульових тягах завінив на нові восени. Ви гадаєте що конструкція підвіски настільки жорстка, що не має місця згинання ? Навіть коли за жорстість відповідає рухомий шток амортизатора ? Та ще декілька деталей, підшипник, шарова, верхні опори, тіж самі сайлентблоки. В якому ідеальному все це має бути, щоб не дало відхилення в декілька мм ? Хоча навіть зі всіма перерахованими недоліками можна зробити розвал, коли в статичному стані підвіска не знаходиться в напрузі. |
|
|
|
|