![]() |
|
![]() |
#1 |
Адрес: Магазин "Автозапчасти ЗАЗ" ул. Черноморского казачеств
Сообщений: 3,846
Машина: Дукато 2013. Славута 2007. Nissan Pathfinder 2017
Длина: 14490мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Поздравляю - у Вас и хорошее зрение (я не очень вижу чо там під кутом) и если дома такие-же - то это обычная подделка и совсем не удивительно, что чего-то надо пилить перед применением (так что припущення очень даже к месту)
__________________
Дилер «МеМЗ» ЗАО «ЗАЗ» более 10лет. +380503362036, если Viber - утром Последний раз редактировалось Zazik-sens; 31.01.2018 в 07:18. |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
Спеціально для тих в кого поганий зір, чисто так "для поржать", зробив фотки поршня з шатуном, (фотки клікабельні, не встидайтесь скачати на комп і роздивитись зі збільшенням), 100% заводський, в 2003 році поставили на конвеєрі. На цих фото, шатун стоїть правильно, написи на шатуні дивляться на шків на КВ. Як бачимо, якщо зі сторін поставити дві лінійки, поршень з шатуном знаходяться на одній лінії, зазори між лінійками поршнем і шатуном мінімальні. ![]() ![]() На цих фото, той самий шатун стоїть другою стороною, тобто написи на шатуні дивляться в сторону маховика. Зверніть увагу як помінялись зазори. ![]() ![]() І так зі всіми поршнями, якщо написи шатуна дивляться на шків, то поверхні паралельні і знаходяться в одній площині, якщо шатун переставити іншою стороною, то паралельності нема, поршень зміщений відносно шатуна. Повторюсь ще раз для неуважних, я ще тоді був молодим і зеленим, тому не знав що палець на поршні зміщений і шатун потрібно ставити тільки написом до шківа. Тому коли поршень з шатуном мені не хотів залізти в циліндр, я припустив що шатун бракований, і тупо підпиляв шатун щоби він заліз в циліндр.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |