ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Ремонт и обслуживание > Двигатель

Закрытая тема
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 31.01.2018, 06:16   #1
Zazik-sens
 
Zazik-sens
 
Адрес: Магазин "Автозапчасти ЗАЗ" ул. Черноморского казачеств
Сообщений: 3,846
Машина: Дукато 2013. Славута 2007. Nissan Pathfinder 2017
Длина: 14490мкм
Диаметр: 29мм
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Сьогодні в гараж вже не піду, але знайшов на просторах нету фотку...
Цитата:
Сообщение от Володимир Посмотреть сообщение
Видно не озброєним оком... припустив що шатуни браковані...
Поздравляю - у Вас и хорошее зрение (я не очень вижу чо там під кутом) и если дома такие-же - то это обычная подделка и совсем не удивительно, что чего-то надо пилить перед применением (так что припущення очень даже к месту)
__________________
Дилер «МеМЗ» ЗАО «ЗАЗ» более 10лет. +380503362036, если Viber - утром

Последний раз редактировалось Zazik-sens; 31.01.2018 в 07:18.
Zazik-sens вне форума  
Старый 31.01.2018, 20:35   #2
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 49
Сообщений: 7,200
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26600мкм
Диаметр: 39мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Zazik-sens Посмотреть сообщение
Поздравляю - у Вас и хорошее зрение (я не очень вижу чо там під кутом) и если дома такие-же - то это обычная подделка и совсем не удивительно, что чего-то надо пилить перед применением (так что припущення очень даже к месту)
Двигун я ремонтував 12-13 років тому, кооперативу тоді ще напевне і не було, шатуни брав в заводському пакуванні з голограмою в чувака який їх брав прямо на заводі.

Спеціально для тих в кого поганий зір, чисто так "для поржать", зробив фотки поршня з шатуном, (фотки клікабельні, не встидайтесь скачати на комп і роздивитись зі збільшенням), 100% заводський, в 2003 році поставили на конвеєрі.

На цих фото, шатун стоїть правильно, написи на шатуні дивляться на шків на КВ. Як бачимо, якщо зі сторін поставити дві лінійки, поршень з шатуном знаходяться на одній лінії, зазори між лінійками поршнем і шатуном мінімальні.




На цих фото, той самий шатун стоїть другою стороною, тобто написи на шатуні дивляться в сторону маховика. Зверніть увагу як помінялись зазори.




І так зі всіми поршнями, якщо написи шатуна дивляться на шків, то поверхні паралельні і знаходяться в одній площині, якщо шатун переставити іншою стороною, то паралельності нема, поршень зміщений відносно шатуна.

Повторюсь ще раз для неуважних, я ще тоді був молодим і зеленим, тому не знав що палець на поршні зміщений і шатун потрібно ставити тільки написом до шківа. Тому коли поршень з шатуном мені не хотів залізти в циліндр, я припустив що шатун бракований, і тупо підпиляв шатун щоби він заліз в циліндр.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума  
Закрытая тема


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 17:30. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.