![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
CrowHunter
|
Это такой бензин. Плюс еще бензин в цистерне закопаной на заправке подогревается до +15 примерно. Заливаеш такой в бак, он зимой за ночь остывает и довольно сильно уменьшается в объеме, по стрелке показометра хорошо заметно.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Якщо система з ДК, то лямбдарегулятор це корегує, але може бути і похибка приборки, так як резистор в приборці включений послідовно з датчиком рівня бензину гарячий буде мати трохи більший опір ніж коли зранку включити запалювання на холодну.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
В какой приборке и о каком резисторе речь??? В системе ДУТ(реостат)-показометр- один резистор- в баке. Остальное- или логометр в аналоговой, или буфер/преобразователь в цифровой приборке. Где еще один?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
В люксовій панелі послідовно з датчиком рівня стої резистор на 50 ом 2 Вт. В стандарті такого резистора нема, міняється тільки опір самого дарчика, а так як зі зменшенням температури опір датчика зменшується, то відповідно і стрілка може відхилятись до нуля.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
|
|
|
|
|
#5 | |
|
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,556
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
|
Цитата:
Логики нет ни капли в такой реализации, чесслово. Да чего ради такие сложности для показометра, не имеющего ни класса, ни понятия ПОГРЕШНОСТЬ, если при перепаде -15...+25 С 20 литров дадут прирост объема от силы литр? См. Гугл.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 01.02.2018 в 20:56. |
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Цитата:
Можна порахувати навіть на калькуляторі. Якщо стрілка на показометрі знаходиться точно на позначці повного бака, то на вході панелі напруга 3,04В, принаймі на моїй так. Далі 5в/(50Ом+90ом)*90=3,21в. Чого вийшло більше, тому що на моїй приборці якщо бак повний, то стрілка показометра міліметрів на 5 вище за поділку повного бака.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|