![]() |
|
|
|
|
#1 | |
|
Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Київ
Возраст: 45
Сообщений: 922
Машина: "купеха"
Длина: 2680мкм
Диаметр: 39мм
|
![]() Ну да, на всіх інших машинах чомусь не здогадалися заперти в іпіня той акум. Тільки зазівці, коли здерали таврію з форда, вирішили так попіклуватися про керованість. А про стабілізатори забули.
__________________
Лучше всего люди разбираются в том, чего у них нет. |
|
|
|
|
|
#3 | |
|
Цитата:
Яколись на таврію також купив АКБ на 55А, бо меншого не було в наявнсоті, то спочатку таку саму полку замутив. Але потім прикинув що якщо радіатор змістити в праву в сторону на 2-3 см, то 55-ка там спокійно влазить, то так і зробив. На рахунок стабілізатора, не виключено що початково машина проектувалася з ним, але в процесі випробувань підвіска чи кузов не витримували нагрузок, і його тупо викинули. Інженери так хотіли зменшити вагу кузова, що таврії клепали з металу 0,6 мм, вже потім корейці перейшли на 0,7 мм.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
|