![]() |
|
ГБО Газобаллонное оборудование. Установка, ремонт, эксплуатация. |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
![]() |
#11 | |
![]()
126.
Реальний розхід з деякою похибкою +- кілька відсотків. 126. Газомозок враховує зовнішні фактори, такі як тиск газу і температуру, робить по них корекції. Але в кінцевому результаті маса газу пропорційна масі бензину. Тільки доведеться підстроїти експерементально БК під газ. Цитата:
В мене БК показує коефіцієнт лямбдарегулювання, то я бачу реальний стан речей. При малому часі відкриття газових порсунок, температура газу мала, тому що він встигає остигнути в фільтрі і патрубку, а коли час роботи форсунок великий, то температура газу росте, так як він менше охолоджується по дорозі від редуктора до форсунок. Для прикладу така ситуація. Їдемо ми в економ режимі, коефіцієнт лямбдарегулювання 0,98. Якщо нам потрібно прискоритись і ми нажимаємо на педаль газу, то коефіцієнт лямбдарегулювання приблизо хвилину часу буде приблизно 1,05, тому що датчик температури газу нагрівається повільно. Якщо ж систему настроїти з вархуванням тої затримки, то буде навпаки, спочатку суміш правильна, але коли датчик нагріється, то кожефіцієнт впаде до 0,8.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |