Цитата:
Сообщение от vics13
У процесі експлуатації Славути виникли два момента.
1. Педаль газу. Якось туго натискається. Хочеш трохи піддати газку - тиснеш потихеньку, ніфіга. А потім ррраз - і педаль натискається на четвертину ходу. Трос змімався і змащувався. Дросельна заслонка рухається вільно. А от на самій педалі на осі обертання, де вона кріпиться до кузова між двома пластмасками, є знос до 0,5 мм. На таврі такої проблеми немає. За весь час володіння до педальки газу взагалі не лазив.
2. Що можна зробити із резонатором? Висить як грижа якась знизу. Ніяк не звикну і там де на таврі вільно їзджу, славутою чіпляюся резонатором. БІсить страшно. Хотів його прибрати нафіг шляхом ампутації каталізатора і встановлення карбового випуску але чомусь не сильно й хочеться каталізатор ампутувати. Мож вирізати просто стару банку і вварити щось плоске із якоїсь іномарки? Або взагалі резонатор вирізати, нехай пердить.
|
В мене карбовий резонатор з ввареною ступічною гайкою, проблем нема.
Цитата:
Сообщение от vics13
Ще стосовно педалі газу. Може то проблема через додаткову пружину, яка встановленна на самій педалі? На Таврі її ж немає на педалі, вона біля карба стоїть на іншому кінці троса. А тут вона створює зайве зусилля на обин бік через що й знос і заїдання самої педалі, коли натискаєш.
|
На інжекторних пружина є на дроселі, а на педалі то типу як обмежувач, щоби було ногою чути що дросель відкритий на певний відсоток.