![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Черешневый рай
Возраст: 58
Сообщений: 15,648
Машина: платиновая МашКа
Длина: 115030мкм
Диаметр: 38мм
|
Кузова були поляцькі, на 100%. А збиралися до купи у нас, тому і шильдик наш.
Але що з того, що кузов поляцький, оцинковки там все одно не було.
__________________
Украина, помни 20 февраля. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Адрес: Запорожье
Возраст: 34
Сообщений: 6,276
Машина: lanos
Длина: 50150мкм
Диаметр: 34мм
|
А с того что краска по нормальной технологии, а не нашей "и так сойдёт"
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Адрес: Запорожье, Правый
Возраст: 41
Сообщений: 8,962
Машина: Таврия 1.3, ЗАЗ Ланос 1.4
Длина: 30500мкм
Диаметр: 35мм
|
А че ж тогда они даже на сколах не гниют как украинские?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Адрес: Черешневый рай
Возраст: 58
Сообщений: 15,648
Машина: платиновая МашКа
Длина: 115030мкм
Диаметр: 38мм
|
тОму що сколи різними бувають. Якщо дірявить до металу, то ржавіє. Кузов перед фарбуванням проходить етап фосфатації - на поверхні металу утворюється мікрона плівка, яка і вберігає метал від ржавіння. Також має значення якість і товщина нанесеного лфп, якість обробки швів. Ну і я не знаю чи оброблялися зазівські кузова (це ті, які мали вертикальні задні фари) на предмет фосфатації. А лінія фарбування там була досить пристойна.
Свого часу був у мене з нуля ланос 2007рв, тому дещо знаю не з теорії.
__________________
Украина, помни 20 февраля. Последний раз редактировалось GidraM; 16.10.2020 в 07:37. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Адрес: КИЇВ
Возраст: 50
Сообщений: 5,360
Машина: Ланос Л-1300
Длина: 102860мкм
Диаметр: 44мм
|
Было. Проверял лично. Порог, крыло.
__________________
У світі багато брудного й заразного, Але той, хто хоче, залишається чистим... (Тартак) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ну вопервых, оцинковка - продляет срок жизни кузова, а не делает вечным
.Во вторых, какаято она у ланосов очень выборочная, у когото только порог, у когото крыло ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
|
|
|
|
| Метки |
| главное шоб не ВАЗ, запчастюли с ВАЗА, увольня взял |
|
|