![]() |
|
![]() |
#1 |
![]()
З заводу висів, але враховуючи те що його розміщення там спроектували коли ще таврії були без ВУТ і він був легкодоступний, а на славуті стоїть ВУТ плюс в мене ще там газовий редуктор і я потратив пів години часу щоби відкрутити два шурупи, я не ризикунув купити такий самий насос і тулити його на штатне місце.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,690
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 17мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
CrowHunter
|
![]() Цитата:
В переходному коліні-вставці в трубку розміщено фільтр-сітку, який запобігає забрудненню форсунок осадом з бачка. Так, раз на рік його потрібно чистити, але це значно легше ніж чистити форсунку. У випадку розміщення насоса на бачку фільтр відсутній.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
![]() |
![]() |