![]() |
|
|||||||
| Тюнинг Улучшение потребительских свойств автомобиля |
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
#11 |
|
Сообщений: 7
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
|
Мабуть хтось давно виправив чимало недоліків з трамблером та ін.На olx чоловік правду написав про справжні кути в усіх радянських розподільниках(12+5).Тому й модернізував трамблер.Заводські графіки невідповідні.
Жоден з октан-коректорів,що були з радянських часів,і нині-працюють не коректно(ті, що є в продажу).Якщо виробник ел.пристрою не приводить до відома цифри,кути,графіки тощо,не варто витрачати кошти. Для присутніх виробників МПСЗ скажу,що мало навчитись програмуванню,ще потрібно знати.що робити. Чому неможливо виставити на коректну роботу розподільник-заслабка(невідтарована на заводі) пружина Мембранного Виконуючого Механізму та замалі,неправильні кути випередження. Додам,абсолютно всі промислові комутатори не правильно формують іскру.
__________________
Спробуй сам виправити свої помилки,щоб не було життя паскудним. Последний раз редактировалось крокус; 21.02.2021 в 11:16. |
|
|
|