![]() |
![]() |
#176 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Ограничение тока гаснет при 1,74 А
|
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
![]()
Я пробував на час простою підключати мережу авто до блока живлення 13в, то акумулятор був потім в гіршому стані ніж коли не робити нічого. Більше цим не страдаю, тільки мінусову клему почав знімати, бо хоч ток холостого всього 30 ма, але з підключеною клемою чомусь сідає.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Ну, раз за півроку підзарядка малим струмом на протязі приблизно 10-ти годин думаю не завадить...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
![]() Цитата:
Коли початково давав йому 5 ампер заряду, то акумулятор брав заряд довше і більше ампер.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#181 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
я давав в мороз 15+ вольт не більше 1А, то крутило краще. а 13 це справді нічого від слова зовсім. хоча б півампера тре, а напруга 16,5 норм при цьому.
14,4 мало додайте хоч до 15
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#182 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Постояв більше 6-х годин...струм впав до 100 міліампер...відімкнув...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#183 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
В итоге он не кипел, ничего не перемешалось. Если хотя бы один час под ампером покипит, то более тяжелый електролит поднимется снизу, и это будет правильно.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#184 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
То треба було б пробки повикручувать...щоб побачить....а він ще на гарантії...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#185 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Прокинувся, првів всіх на роботи та школи...поміряв напругу на акумі - 12,97
|
![]() |
![]() |
![]() |
#186 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
не треба викручувати, кипить чи ні так чути, якщо прислухатися
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#187 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
То він зараз 0,4А бере...де він закипить при такому струмі?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#188 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
цього може бути достатньо, важливо щоб злегка шипів, бульбашки будуть все перемішувати
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#189 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Установил аккумулятор. Бортовой показометр показал 13В. Завелась з первого старта, правда с пятого или шестого оборота. Появился подозрительный звук в раене генератоа. Завтрешняя поездка покажет. Начала мерехтеть правая лампочка габарита, примерно полгода назад установленная.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#190 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Небось, светодиодная?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#191 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Ну да...отакая https://chernigiv.prom.ua/ua/p984500...-gabarity.html
Но всеже полгода...а не месяц...и достались нашару... Ничего не вылезло, но наверное пора подбирать подшыпники и готовится к переборке... Последний раз редактировалось romuald; 21.02.2021 в 18:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#192 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Замінив ручку відчинення пасажирських дверей. Побачимо на скільки цієї вистачить. Попередня прожила приблизно півроку.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#193 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#194 |
![]()
Краще брати на алі цифровий, там більше точності.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#195 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Дивлячись як китайці той вимірювач відкалібрували. Деякий час мав можливість спостерігати за роботою метролга при періодичній повірці (калібровці) вимірювальних приладів, а саме цифрових мультиметрів та стрілочних тестерів. То деякі стрілочні екземпляри не поступалися цифровим, а деякі цифрові брехали. Тому до цього відношусь спокійно.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#196 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Про яку точність китайських вимірювальних приладів мова??? Які з них занесені в Держреєєстр ЗВТ і мают право на законне- з повіркою- життя? Той же мед. тонометр хтось хоч раз пробував повірити в Укрметстандарті, чи отой показометр для коліс?
Чи, може, базарні тензометричні ваги хтось і колись здавав? Хуба що в лом... Отой стрілочний манометр того ж класу та походження, тільки дешевший та простіший. І баталєрки не треба купувати.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 24.02.2021 в 19:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#197 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
В мене манометр на компресорі(на двох) тютелька в тютельку з радянським повіреним свого часу співпадає.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#198 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
О от куму датчики тиску в колесах тре було привязати до бортового, а для цього точний тиск плтрібно в них вкачати, щоб бортовий знав хто є хто, то він своїм звичайним не зміг, або лінувався точно на стрілку дивитись. А цифровим зміг.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#199 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
У мене в багажнику лежить ще жигулівський "компресор". Ним, в основному, і користуюсь...тому купив такий і манометр...і батарейки йому не потрібні. А от провести калібровку - слушна думка...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#200 | |
![]() Цитата:
![]() співпадають з отаким також китайським але стрілочним. ![]() А отаким, можна було 10 разів міряти і 10 разів отримати різний результат.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |