![]() |
![]() |
#201 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
То він зламаний мабуть. В мене совдеп чётко працює
Звичайно відкалібруйте свій новий. Наприклад 2 і 2.2 це дві великі різниці.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
![]()
Там стрілка не має постійного контакту з датчиком, чим більший тиск в шинах, тим швидше рухається стрілка, далі по інерції вона відхиляється більше ніж треба.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Вчора зранку покатався по місту, виїхав з міста на трасу і....з пічки подуло холодним, стрілка температури двигуна дійшла до сотні. Зупинився, двигун не глушив...нижній патрубок від термостата до радіатора майже холодний, в розширювальному бачку рівень вже під пробку. Постукав по термостату (чи допомогло воно..?) , через деякий час рівень рідини в бачку пішов униз, запрацював вентилятор на радіаторі і тепература дійшла до норми...поїхав далі...через 10-15 км те ж саме...стукання по термостату нічого не дало...перемкнув контакти датчика температури на радіаторі, примусово трохи охолодив - термостат відкрився, все знову стало до норми...далі, до кінця поїздки (ще приблизно 25 км) ніяких проблем. Повернувся також без проблем. І така ж картина була минулих вихідних, теж дві зупинки. Навертається термостат? Хай потепліє, то зіллю рудий тосол, промию систему і заллю щось ліпше...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
При чому тут тосол? Хай навіть вода, а коли термостат ваньку валяє, то так і буде.
Є новий Вернет 87 гр. років 15 без діла в гаражі місце займає, можу продати за тверезі гроші
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Вернет заберу...бо колега на свого робочого москвича нормально працюючий термостат підібрав з третьої спроби...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#207 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Відлийте його півлітру в літрову пляшку. Збовтайте і спостерігайте час, протягом якого сяде піна. В мене чомусь пінився на 4 якраз році, і це призводило до більш високої температури на трассі. Але ваш опис проблеми - це термостат, або велика купа ганчірок в озолоджувальній системі. Ганчірок думаю у вас такиинема, тому тільки термостат
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
128 680 км.
Собирался по теплу заглянуть в тормозные барабаны задних колес...но...пришлось сегодня. Почти доехал до конечной точки поездки. В населеннном пункте притормозил дабы пропустить пешехода, но педаль тормоза провалилась. Благо скорость была не более 40-ка. И было куда свернуть в право. Тут же зажглась лампочка уровня тормозной жидкости. Сразу долил, дабы не завоздушилось. Короткое исследование показало, протекание заднего левого тормозного цилиндра. Пару километров доехал на 2-й передаче со включонной аварийкой. Так как воскресенье, выходной и предпразничный день, то запчасть оказалось найти проблематично. Вскрытие показало, что одна колодка слетела с пазов тормозного цилиндра, цилиндр выдавило и он потек ![]() ![]() ![]() ![]() Установил новый...вроде все встало без перекосов. Прокачал только одну магистраль. Контрольный заезд показал что все в норме. Хорошо все то, что хорошо заканчивается.... Трмозной цилиндр 100грн, DOT-4 25 грн. (но обошелся остатками своей). Последний раз редактировалось romuald; 07.03.2021 в 16:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Як вона могла злетіти?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Там на другому фото видно, що паз циліндра, в який вставляється колодка, провернути й. Мо я зловив роззяву, коли міняв циліндри, бо були закисші і не прокачувались гальма...міняв 4 роки назад.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#211 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Мабуть гаву. Мені тяжко уявити як таке може бути, яещо правильно скласти
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#212 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Я тоді це все робив не маючи поняття. Треба було б трохи розвести цилінди натиснувши на гальма при цьому не встановлювати диск. Тоді б воно сіло все правильно. А я зразу все зібрав, а тоді тис на гальма і прокачував.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
У вас циліндр прокручений на 90 градусів. Ви ж так само хоч не зібрали? Колодка своїм ребром має стати в паз на саме дно.
Сорян, пост 210 не до кінця глянув
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. Последний раз редактировалось soladko; 08.03.2021 в 12:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() Цитата:
Сьогодні, їхавши додому, здорово не гнав. Наче все нормально, тільки відчуття педалі гальм стали трохи не такі. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Вільний хід педалі залежить від натягу троса ручника, не тільки від бульбашок в системі
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Тобто чим білше натягнутий трос ручника, тим менший вільний хід?
Треба відкривати мурзилку в паперовому вигляді... |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Так. Ви можете створити ногою не дуже велики зусилля, так як трішки проторможуєте, а потім різко затягніть ручник і ви відчуєте, як нога трохи піде вниз. Ще можете просто попрацювати ногою тули сюди при зятянутому ручникові та при відпущеному, теж відчуєте різницю
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
128 940 км.
Придбав нові дверні замки. Продаван каже, що завод ![]() ![]() Завтра спробую замінити один. Перед встановленням запшикаю силіконокою. Обійшлись 560 грн. за пару. Последний раз редактировалось romuald; 14.03.2021 в 18:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Силікон надто рідкий. Туди треба з більшою вязкістю.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#221 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
А чим...?...щоб пісок менше чіплявся...мотроним?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#222 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
З рідким мастилом всі оті залізячки будуть торохтіти-клацати. Треба щось вязке, а від пилюки нікуди не дінешся. Фучаджі рекомендує Літол
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#223 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
129005 км
Придбав головку на 27, вороток до неї, розрізний ключ. За все 240 грн. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Ще докупив ступичні гайки на задні колеса, 28 грн. за пару. Коли його то все робить...? Последний раз редактировалось romuald; 16.03.2021 в 14:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#224 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Рома, не трать гроші на гайки, як мінімум, це практично літр Чернігівського! Гайка служить до тих пір, поки є місце для фіксації кернером.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#225 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Ага, а потом шайбочку толщиной четверть шага резьбы, и гайка снова новая
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |