![]() |
![]() |
#326 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Та я тоді взагалі без герметика посадив...по нєзнанію своєму...та й гайки поки не підтягував...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Коли люди не знали герметика, ТАМ прекрасно працював картон(нормальний, пресшпан і т.д.) або пароніт тонкий + графітка, і горя не знали.
А от коли були забиті канали вентиляції та стоку мастила в піддон без супротиву, то і хвашист Вітя Рейнець не врятує.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Воно раніше не сопливило. Недавно почало потіть...а вчора заглянув, то побачив, що капає на патрубок. Мабуть воно почалось після того, як почистив редукційний клапан і нормалізувався тиск мастила...це я так думаю...а там ХЗ
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Тиск мастила там, де БН, ніяк не звязаний з ред. клапаном.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
В мене все чисто, дренаж є, слідкував, щоб пароніт не перекривав низ термопрокладки, поверхні притерті, але з часом, десь за рік-півтора - слизило. Ні, не капало на патрубки, я того не дочікувався. А зараз сам герметик як клей додатково тримає цей бифштекс.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Піджав гайки на бензонасосі...без фанатизму. Повитирав все...позаглядав...і побачив що потіє права внутрішня граната...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
133 025 км.
Цитата:
А по гранаті - мабуть буду шукать місце, зливать масло з КПП та мінять сальник правої гранати. Бо всеодно знімать треба, бо й пильник самої гранати на підході. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Заїхав на естакаду
![]() ![]() ![]() ![]() Ото все повитирав. Дотіг обидві пробки...на третину оберту. Теж саме з нижніми гайками КПП, що на першій фотці. Був незажатий болт (що тримеє КПП на лижі) зліва від правої гранати. Отак потіє сама граната ![]() ![]() Сама лижа суха. Трошки мокре на стику КПП та двигуна...погано видно.. ![]() ![]() Тепер будєм пасматрєть... |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Зібрався вчора перебрать стару рульову рейку. З запчастин все в наявності, окрім підшипників. Майже все розібрав і частково помив
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Рейка , черв'як і вся решта майже без вироботки. Ще не випресував стару втулку. Там вже хтось колись ту рейку перебирав і модернізував, бо в корпусі є отвори для фіксації ще одної втулки. Підшипники мабуть під заміну. Не знаю поки як запресувати нові втулки. |
![]() |
![]() |
![]() |
#335 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Щось мені здається, що пильник гранати вам міняти не треба. Фото нема? Пильник завод?
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#336 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Фото нема...але видно невеликі тріщини. Щоб зовсім, то ще не репнув...З минулого літа так катаюсь...пильник поки цілий...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#337 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Заводський пильник с тріщинами і тим більше внутрішній - буде ще довго їздити. Тільки якщо він заводський, а сіточка тріщинок рівномірно по всьому пильнику розподілена
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#338 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Сьогодні дорозібрав рейку і все помив. Підшипники витіг гвіздком. Заплескав його, загнув під 90° і на точилі підправив. Гвіздок в лещата, зачепив за підшипник і через дерев'ячку легенько бив по корпусу...а то в ютубах розбиваюь той підшипник, щоб витягти...
![]() ![]() Мабуть для другої втулки хтось просвердлив ще два отвори. Спробую і я запресувати дві ![]() ![]() Завтра докуплю підшипники та почну то все складать... В гаражі знайшов свічки...не нові, від кумової славути лишились... ![]() ![]() Поставив. Наче краще заводиться на гарячу, бо на попередніх трохи довше маслать треба було. Треба щось підібрати... |
![]() |
![]() |
![]() |
#339 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#340 |
![]()
Дві втулки там не потрібно, а тих два отвори це дренаж, щоби з'єднати корпус рейки з порожниною гофри. Інакше її буде плющити та роздувати
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#341 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
А нахіба там сапун тоді, якшо дренаж отакими околицями???? Дві втулки в старих моделях стають, як там були і служать довго і нудно. На внутрішній втулці пимпочки зрізаються, зовнішні тримають. Так було перероблено не один десяток РМ. Деколи доводилось вибирати позаплановий облой всередині корпуса, але воно того було варте
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Вже почитав літературу, то розібрався. Мабуть таки штатно одну втулку встановлю...ще подивлюсь на то все. Підшипники придбав ще совіцькі. Кожен перевірив на люфт. Дивно що в спеціалізованому підшипниковому магазині торгують ще совковою продукцівєю. Віддав 50 грн. за пару.
Последний раз редактировалось romuald; 19.07.2021 в 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#343 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Нарешті заїхав на шиномонтаж та обув пофарбовані диски в БЦ-10-ту резину. Шиномонтажник казав, що резина
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
![]() Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#345 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Для з'єднаннаня двох отих половин є не циліндричний, а тригранний профіль втулок. В оті три сектори повітря вільно перетече без проблем: https://odessa.prom.ua/p1392948106-v...rulevogo.html?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | |
![]() Цитата:
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,512
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Отвір був таки потрібен в перших авто, бо гума повністью перекривала прохід повітря. Потім отвір робили вже по інерції, повітря вільно проходило в щілини.
От хай Ромуальд зробить фото того клятого місця, і зразу стане видно, є там прохід для повітря, чи нема. А мастило не таке і густе і багато, та і нічого йому робити в тих щілинах
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#348 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Ось фото
![]() ![]() Якщо вставити втулку, то вона наполовину перекриває той отвір ![]() ![]() Якщо одіти гофру, то вона майже перекриває той отвір ![]() ![]() Три щілини там таки є...і мабуть більші нвж отвори, закриті гофрою та втулкою ![]() ![]() ![]() ![]() І мабуть прийдеться встановлювати дві втулки, бо на двох фото вище посадочне місце втулки роздовбане. Але треба підготувати місце для ще одної втулки. Не знаю поки як і чим |
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
![]()
На фото гофра не одіта, вона має бути далі за буртиком щоби отвір був в середині гофри.
![]() ![]() Цитата:
Якщо забити втулку в нерозбитий корпус і вставити рейку, то отворів майже нема, а сама втулка буде мати не 3 точки контакту з рейкою, а 6, тому що після встановлення в корпус вона деформується і міняє форму.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ Последний раз редактировалось Володимир; 21.07.2021 в 15:59. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#350 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,673
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Дивно-странно...зловив шуруп...і знову зіднім лівим...вже декілька днів цокало по асфальту, коли з відкритим вікном їдеш...на шиномонтаж не їздив поки...
|
![]() |
![]() |