![]() |
|
Бортовой журнал Бортовой журнал |
![]() |
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
![]() |
#1 |
Пользователь
Адрес: г. Днепр
Возраст: 47
Сообщений: 30,063
Машина: Джили МК ГБО4, Чери Кимо ГБО4
Длина: 508980мкм
Диаметр: 64мм
|
![]()
Прозвучало как - я выебал 100500 баб, и сделал вывод, что это не выгодно и другим не подходит
![]() Есть личное мнение, основанное на чем либо, а есть сухая статистика.
__________________
Связь Вайбер +380993566329 Слава Україні! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Цитата:
якщо ваш час стоїть так дешево що це окупається - нема питань на таврії як їздив в мене не було грошей і було багато часу, це було ок, але на газу машина постійно НЕ їхала, я закривав на це очі на форді я 1.5 роки їздив по різних мастерах поки накінець то зробили так щоб їхало і не горів чек, а ще я научився сам конфігурити мозги зеніт, розібрався в недогревах форсунок, в подсосах воздуха і ще кучу всього, вже тоді в мене закралась думка що я щось роблю не так.. скільки я на те все потратив часу - страшно уявити на ренегаді з мотором 2.4 по інерції поставив газ, але вже через пів року поняв що це було безсмислленно, хоча це й була сама безпроблемна установка, але чеки всеодно вилітали, раз в два-три місяці я заїжджав на газове сто на коректіровку (це мінімум 2 години робочого часу, про гроші я мовчу) а по расходу 15 бензи і 19 газу - ніякої різниці по факту, крім більшого запасу ходу на тігуан, куди ставиться тільки з довприском, Я МАНАВ навіть думати про ГБО, я почав думати про те щоб заробляти стільки щоб хватало, і пожалів що я про це не думав раніше ![]() а якщо у вас машини і баби стоять в одному ряду, і ви привикли сношатись з ними де і як прийдеться - це канешно ваш лічний мазохізм а не суха статістіка
__________________
бєздєльнік Последний раз редактировалось Cayenne; 04.02.2022 в 22:01. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Возраст: 49
Сообщений: 10,000
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177850мкм
Диаметр: 43мм
|
![]() Цитата:
![]()
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
![]() |
![]() |