![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,992
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
Вы ж пыьники внутрішні змінювали, чи помиляюсь? Я в дворі з одним домкратом та деревяними кололками, щоб поставити порогами на них машину за декілька годин замінив змазку зовнішніх, поміняв місцями шруси зовнішні, та замінив лівий сальник коробки. Можливо праву внутрішню можна без зливу замінити, сильно перехиливши авто масло піде в шестерні, а от навпаки мабуть ні. Имхо, я б літом в полі внутрішню сам замінив би. Але зараз в холод ні. Булоб мені на 10 років менше поліз би і зараз
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 47
Сообщений: 955
Машина: Dacia Sandero 2014 1.2
Длина: 17540мкм
Диаметр: 30мм
|
Цитата:
|
|
|
|
|
|
|
#3 | ||
|
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,703
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 18мм
|
Сам міняв тільки зовнішні. Внутрішній мені замінили разом з сальником в КПП на СТО.
Цитата:
Цитата:
Вже зараз подумав, що можна було б праву напіввісь витягнути з внутрішньої гранати і так докотити...хоча був би гемор із збиванням зовнішньої. І чи можна котити тільки з одною піввісюю...? І тут би, як завжди, вилізли б нєпрєдвідєнниє остоятєльства...і чи вийшло б воно дешевше.. Ще були варіанти знайти дешевший евакуатор...можна було б знайти за 1200...але один був зайнятий і 2 години чекать...і перебирать варіанти з сідаючого телефона психологічно дуже не комфортно... Тому вийшло, як вийшло. Є пословиця : "Дякую богу, що взяв грішми..." |
||
|
|
|