![]() |
|
|||||||
| НеТаврия Ланосы, Логаны, Лачетти, Авео, Гетсы, Пежо, БМВ, Мерседесы, короче говоря - разные автомобили |
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Запорожье
Сообщений: 2,065
Машина: OPEL VECTRA C 2.2DTI
Длина: 43990мкм
Диаметр: 32мм
|
Так и не стало понятно первые Фабии на трехцилиндровым 1,2 -ок чи не ок?
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#2 |
|
не ок . к 130-150 мотора уже нет . и делать не как . у нас они по 700-1000 уй не идут никак .
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
|
|
1 (1)
|
|
|
#3 |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Там на кілька повідомлень вище я писав про свій досвід. Навіть не уявляю що потрібно робити такому мотору щоб він ліг на 130к... Мабуть масло не міняти з нуля.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
|
0 (0)
|
|
|
#4 |
|
ничего . 3 горшка в разбалансе с азотироваными горшками . вывод очевиден .
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
|
|
1 (1)
|
|
|
#5 | |
|
Возраст: 48
Сообщений: 9,321
Длина: 125770мкм
Диаметр: 47мм
|
Цитата:
) і почнуть розказувати. Найсмішніше, що той самий 1.4TSI ручка на октавії в жосткому міському трафіку жре тих самих 10-12/100 що і ВВХ
|
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#6 | |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
Розглядати таку покупку на вторинці я б не став. Хіба що якесь клубне авто від по хорошому упоротого власника.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#7 | |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
На тому ж драйві чи шкода форумі можна впевнитися що я не єдиний хто катав 1.2 довго і щасливо. Я власне не намагаюся нікого переконати що 1,2 краще за 1,4 чи ще якийсь там ... Ці машини вже достатньо пробігали, і що один що інший двигун вже могли вичерпати ресурс. При невідомому пробігу машини з 1.4 і не критично відомому з 1.2, я б брав останній. Але можна будучи в полоні стереотипів безкінечно вибірати з умотаних 1.4 , кожному своє
__________________
RUS- ні PEACE- да! Последний раз редактировалось OL_75; 19.03.2023 в 11:37. |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#8 |
|
ну допустим кум моторист теорик
![]()
__________________
Старое правило есть в авиации, помни о нем и пилот и учлет, что б не снимали тебя с акации – писай по ветру, взлетай наоборот. |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#9 |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
І шо?
Я і сам знаю про такі технічні моменти. У знайомого моториста, який доречі міняв комплект ГРМ на Фабії про яку мова , як не попаду туди, то двір забитий переважно Гольфами, Октахами з 1.4 і "православними" 1.6 MPI. Який можна зробити висновок? Та ніякий.
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
|
0 (0)
|
|
|
#10 | |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
Все імхо звичайно. А ще краще почитати про них на Шкода форумі
__________________
RUS- ні PEACE- да! |
|
|
|
0 (0)
|
|
|
#11 | |
|
Цитата:
https://motorist.expert/volkswagen/bby.html https://autosvit.com.ua/adviceview_1.html https://bibipedia.info/neispravnosti...bi_2000_-_2007
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
|
|
1 (1)
|
|
|
#12 | |
|
Возраст: 50
Сообщений: 10,003
Машина: Була Славута 1.2L,2004г.,карб.
Длина: 177880мкм
Диаметр: 44мм
|
Цитата:
Там за першим же посиланням пишуть що 1.4 по заводу теж одноразовий))) . але ж ремонтують. Ще у 1.4 є такий момент що після зняття голови блок веде і при зборі всього до купи виникають складнощі бо при затяжкі з визначеним зусиллям закусує колінвал (((. Чув про таке неодноразово. Лікується проточкою на якомусь спеціальному станку, що сильно здорожчує ремонт. Обидва мотори з ньюансами. Взагалі то 1.4 більш ресурсний, при покупці б/у це має значення. І не те щоб я прям топив за 1.2, але він точно не такий страшний як здається.
__________________
RUS- ні PEACE- да! Последний раз редактировалось OL_75; 21.02.2023 в 23:18. |
|
|
|
0 (0)
|