Цитата:
Сообщение от кук
Справа в тому, шо:
- різні схеми обмоток генераторів, в старому є вивід від точки з'єднання обмоток, в новій такого нема.
- реле РС-702 розраховане на спрацювання десь при 6...7 вольтах- половині вих. напруги, нове- на 12...14 вольт.
- в старій схемі панелі ЛКЗ одним кінцем завжди сидить на мінусі/масі авто, а не так, як пан лєхтрик в кіно сказав.
Досить глянути схему і все стане зрозуміло.
|
Я не електрик, але це працює. Напруга є, авто їде, лампа наче показує адекватно. На мій погляд це краще, бо не потребує втручання в приборку, щось різати там і перепаювати - завжди є змога повернути все, як було, причому швидко. Скажіть, що я втрачаю з таким способом підключення, як зараз? Це чимось загрожує?