![]() |
![]() |
#851 |
![]()
Томекси на відміну від заводу мають діаметр накладок більший щоби рівномірно притерались від країв до середини, можливо ще не притерлись. З рідних, в мене передня колодка тормозила всією площею, а задня тільки верхом. На ручнику відмінності напевне не було, але коли тиснув на тормоз, то з заводськими машина клювала носом, а з томексами машина присідає і відчувається що вона таки тормозить.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#852 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
От чого не бачив ніколи, так це рівномірного зносу задніх колодок по всій поверхні, від низу до верха. Коли міняв колодки при вже протертому балабані чи диску, завжди знімав фаску з країв колодок.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! Последний раз редактировалось кук; 10.03.2023 в 13:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#853 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Можливо коли притерлись стало краще, але я поступово звикав і не звертав уваги чи клювати стало менше. Повірю тоді вашим спостереженням). Додам ще з точки зору фізики, що площа тертя не впливає в певних границях на силу тормозу. Умовно кажучи, якщо ви наробите канавок на тормозних колодках зменшивши площу в два рази - тормозитиме так само. Але тут вже буде точковий нагрів більший, стирання за рахунок крихкості більша, тому трішки буде гірше, але не в два рази. А от з задніми цікавіше. Циліндри передають зусилля підальки з різним важілем сили на верхню частину колодки та на нижню. Тому якщо нові колодки спершу тертимуться верхньою частиною-тормозити буде погано, а от якщо нижньою - тормозити буде сильніше. А потім коли притреться буде щось середнє, але вже постійно на весь строк служби
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#854 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
І мабуть у мене притираються...сьогодні знов праве переднє щось трохи шкреготало...от тобі і ржава половина диска...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#855 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Відірвались вуха на стику штанів і резонатора біля яблука. Залишив авту у знайомих у Мені і поїхали далі на одній авті. В телефонному режимі знайшли зварювальника з ямою. Виберемо день і поїдемо ремонтувати. Оце думаю, чи зразу придбати нові штани..?..чи зліпити горбатого та трохи поїздить...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#856 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Купи зразу жовті гайки довгі для кріплення штанів і вгорі і внизу. А ще краще- виточити довгі і зробити отвори для контровочного дроту, як в самальоті. Забудеш про це місце надовго. Фото тут не влазить, можу на Є-мелю скинути.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#857 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Чекаю фото
|
![]() |
![]() |
![]() |
#858 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Вже
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#859 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Якщо підварити трохи поїздить. Але просто повірте на слово, що оте місце трикутне, куди сходяттся дві труби вже не 1мм товщиною, а 0.2 приблизно, якщо вже відгнило вухо. Воно зсеркдини згорає
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#860 |
Адрес: Сахновщина
Возраст: 43
Сообщений: 1,212
Машина: OPEL KADET E 1988? 1.3 была ЗАЗ 1102 93год 1,1
Длина: 4750мкм
Диаметр: 26мм
|
![]()
В себе на кадеті викинув яблуко, вварив ланосячі фланці і гофру. Дешевої гофри 100мм вистачило на два роки. Зараз вварив 150мм. Подивимось.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#861 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Поставлю нові штатні. Бо в чужому місті щось шукать та мудрувать не буде часу. Треба приїхать, загнать щоб замінили, і поїхать
|
![]() |
![]() |
![]() |
#862 |
CrowHunter
|
![]()
Колись давно їхав з Одеси побережжям моря в сторону Миколаєва. Десь знайшли стежку з кручі до води, переночували в наметі, зранку до води спустилися. Обгоріли на сонці і поїхали по навігатору на Київ. Та зараза повела нас якимись сільськими дорогами до траси, і на одній із доріг обірвав резонатор, якраз обірвалися вуха на штанах. В тому місці вже асфальтована дорога була, але важковози продавили її так, що горб між коліями був дуже високий. І потім всю дорогу до Києва резонатор трішки чиркав по асфальту. Вже в Києві на трамвайних коліях резонатор повністю ліг на дорогу. Довелося заїхати передніми колесами на бровку і лізти під авто. В результаті підв'язав штани до вух резонатора алюмінієвим дротом, був такий в багажнику. Якби зробив це зразу, то їхали би в тиші, а так прийшлося всю дорогу терпіти вихлоп без глушіння. Зате спати не давало
![]()
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |
![]() |
#863 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Я одного разу півроку з дротом їздив. А приматав теж заїхавши одною стороною на бордюр
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#864 |
CrowHunter
|
![]()
Була година ночі, коли я дріт мотав. А поряд хлопці встановлювали нелегальний щит з рекламою, тож коли я біля них спинився, хлопці мало не обісралися, думали що я по їх душу приїхав
![]()
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
![]() |
![]() |
![]() |
#865 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Вчора добрався до авти, тоді до зварювальника. Він приварив нові вуха, підігнав все, щоб не сікло і сказав, що можна ще довго їздити.
![]() ![]() ![]() До літа їздитиму так...як і планував... Зварювальник грошей не взяв... Последний раз редактировалось romuald; 22.03.2023 в 10:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#866 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
151 580 км
Перевзувся на літо |
![]() |
![]() |
![]() |
#867 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Треба вже придивлятись до нового ременя ГРМ і помпи. Бо ремінь з помпою накатали вже 26 250 км. В прижимному ролику підшипники міняв недавно.
Последний раз редактировалось romuald; 06.04.2023 в 11:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#868 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
...рано, Петька, рано...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#869 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Щось полізли патрубки. Вчора замінив тонкий від кострулі ( той що від сапуна)до карбюратора...на крапельницю тимчасово, бо не було нужного. Сьогодні потік бензиновий на обратку. Вчасно побачив і зразу замінив, бо був. Ще один капає на підігрів карба. І треба замінить два коротких товстих біля радіатора. Але не знайшов пружинних хомутів. Прийдеться ставити звичайні...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#870 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Придбав пружинні хомути 8 шт ( два вже стоїть з минулого літа з новим патрубком) обійшлись 248 грн.+ доставка 45 грн. Нові патрубки в наявності. Але поки нема погоди щоб замінити.
Трошки було невеличке прояснення, то зробив профілактику трамблеру: почистив бігунок, контакти в кришці ( бо позеленіли), відтер зовні від пилу, познімав ВВ дроти та глянув на їхній стан. |
![]() |
![]() |
![]() |
#871 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Замінив патрубки і хомути а пружинні...окрім одного, того що на термостаті - там трохи товща горловина.
![]() Не знав яким інструментом ці хомути надягать. Спецінструмент дорогий...а старі совкові роздвижні плоскогубці - саме те ![]() Після заміни залив антифриз і хотів завести, але авта помаслала трохи стартером і замовкла зовсім. Довго я шукав несправність...а їх виявилось аж дві - відтрясло 30-й дріт біля генератора, бо був товстий шар синьої ізолєнти і не видно обриву. Ну і контактна група замка запалювання. Придбав новий замок старого зразка, але там трохи змінений конструктив і треба трохи покумєкать... але часу на то не було...тому проблему вирішив двома дротиками і проїхав так 200 км ![]() Щось треба робити з замком запалювання... |
![]() |
![]() |
![]() |
#872 |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 47
Сообщений: 954
Машина: Dacia Sandero 2014 1.2
Длина: 17540мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Маю трохи запчастин після продажу Славути нових і б/у, в Сосниці буваєте проїздом?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#873 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Мимо Сосниці на Н.- Сіверський...завтра...
А що в наявності? |
![]() |
![]() |
![]() |
#874 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
...Не знав яким інструментом ці хомути надягать...(с) а ще зручно отим сантехнічним крокодильчиком-дракончиком
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#875 |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 47
Сообщений: 954
Машина: Dacia Sandero 2014 1.2
Длина: 17540мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Що маю: комутатор на 6 лап, задні амортизатори (живі були), реактивні штанги, жовті поворотники передні - це бв. Із нового пильники зовнішніх шрусів невідомої якості, ролик натяжителя, втулки стартера, вижимний підшипник. Як щось треба, телефон скину в п/п.
|
![]() |
![]() |