![]() |
![]() |
#901 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
158 014 км
Зачиргало щось в правому задньому колесі. Розібрав ![]() Виявилось, що отам трос і порвався. Я коротенький вже придбав. Тепер треба придбать основний і то все замінить. |
![]() |
![]() |
![]() |
#902 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
158 124 км.
Прийшов час замінити мастило в двигуні. Взяв середньої цінової категорії... отаке ![]() Міняв у знайомого мнханіка на СТО. Заразом замінили обидва троси ручніка і сам важіль...бо на храповому механізмі майже не було зубів. Спостерігав за процесом заміни. Мастило 990 грн., Два троси 450 грн., Важіль був давно придбаний і чекав свого часу. Масляний та повітряний фільтри теж придбані раніше. За роботу взяли 700 грн. Последний раз редактировалось romuald; 17.08.2023 в 19:44. |
![]() |
![]() |
![]() |
#903 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
...Поки авта була на під'йомнику, то побачив що прийшов кирдик сайлентам задніх стійок...десь в селі в гаражі лежали нові...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#904 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
158 270 км
Замінив топливний фільтр...не пам'ятаю коли міняв... |
![]() |
![]() |
![]() |
#905 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
158 302 км
Пересипали КПП в новий (інший, цілий) картер (корпус). Всі роботи оцінили в 3000 грн. Питав знайомого на СТО, то там запросили 4,5 К. Последний раз редактировалось romuald; 25.08.2023 в 09:58. |
![]() |
![]() |
![]() |
#906 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
На СТО замінили сайлентблоки на задніх стійках. Відрегулювали ручнік...бо нові троси потяглися. При регулюванні порвався короткий тросик...новий. Замість троса скулібнічали тягу. За роботу взяли 700 грн.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#907 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Їхав з роботи...трішечки пробок...прийшлось постоять. В кінці поїздки почали падати холості...аж до 560-ти, але не заглохла. Мабуть почну з клапана холостого ходу...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#908 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Був забитий жиклер на клапані холостого ходу. Прочистив все...наче стало добре...поїздимо подивимось...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#909 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Замінив випускну трубу з глушника...бо та зовсім розсипатись почала. І насадку з нержавійки встановив. Труба 300 грн., насадка 140 грн.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#910 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Почала стукати рульова рейка...навіть при крутінні керма туди-сюди (на стоянці) чутно легенький стук. Думаю чи знімать рейку, чи для початку спробувати підтягнуть...Мінялась три з лишком роки тому...пройшла близько 40-ка тисяч
https://forum.tavria.org.ua/showpost...8&postcount=19 Последний раз редактировалось romuald; 07.10.2023 в 11:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#911 |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 47
Сообщений: 954
Машина: Dacia Sandero 2014 1.2
Длина: 17540мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Підтягнути.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#912 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Правда, без мату не вийде. Корончату контргайку треба крутити молотком і довгим стержнем, аби не знімати маханізьму.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#913 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
То ж я демонтовану рейку так і не дозібрав. Все для того є. Але тєрзают смутниє сомнєнія , що розбите місце в корпусі під втулку. Чи може таке бути..?..і як поміряти..?...бо по дорозі ловив авту...
Мо краще зібрати рейку і просто замінити...? |
![]() |
![]() |
![]() |
#914 |
Адрес: Чернігівська обл.
Возраст: 47
Сообщений: 954
Машина: Dacia Sandero 2014 1.2
Длина: 17540мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Я свою рідну заводську підтягував разів три, що давало їздити без стуку тисяч 4-5 щоразу, потім замінив на тіпа теж нову заводську, яка застукала тисяч через двадцять, теж підтягував пару разів, так і продав. Для відкручування корончастої контргайки використовував радянську ударну викрутку і молоток. Нічого складного. Звісно, яма обов'язкова.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#915 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Ще треба пам'ятати про втулку. Одна довго не служить. Коли можна було- залежало від відливки корпуса всередині, деколи вдавалось ставити дві чи півтори.
Вал люфтів не має?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#916 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Яку ти маєш на увазі втулку? Не бачив ні разу такого, шоб отой полімер розбив посадочне місце в корпусі- картері РМ.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#917 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Значить треба дозібрать, відрегулювати і встановити (замінити)...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#918 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Наконечники перевірте ще. Може слабкі вже, чи розбовтались
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#919 | |
![]() Цитата:
По регулюванню, закручуємо поступово пробку і крутимо вал в сторони вліво/враво, якщо вже заклинило, то зриваємо плоскогупцями дали має крутитись рукою, і так доки не вибиремо повністю зазор, але хоч і туго, але повинно крутитись рукою. В мене 70 тисяч, жодного стуку. В мене одна заводська без проблем проїхала 70 тисяч, без проблем пережила наші жахливі дороги, головне відрегулювати добре рейку щоби не стукала.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563 Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/ |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#920 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Розтолкуйте...чи контролює автомобільна сигналка бортову мережу по живленню? Бо вчора було три фальшивих спрацювання. Перший раз при відкриванні три рази нявкнуло ( таке буває після спрацювання датчика удару), наступних два рази просто завивала через деякий час. Перевірив кінцевики дверей та капотів, і вирішив типу перезавантажити шляхом зняття живлення на запобіжнику. Під капотом був ще один дріт з запобіжником до плюсової клеми. Він живить гамнітолу і ще дещо по мєлочам. Був встановлений давно і був саморобний...
![]() ![]() Він дозвонився нормально, але мабуть на ньому було падіння напруги...Встановив на 15А отакий ![]() Последний раз редактировалось romuald; 16.10.2023 в 14:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#921 |
Адрес: Чернігів.UA
Сообщений: 1,671
Машина: Таврія 1102, стандарт,1992 р.в.
Длина: 4630мкм
Диаметр: 16мм
|
![]()
Годин приблизно через п'ять було спрацювання, то зачинив ключем.
Вчора почитав інструкцію, то три нявкання після відкриття дверей - то спрацювали кінцевики. Згадав, що на кінцевик ляди чіпляв ще підсвітку багажника, розв'язав двома діодами типу 4007. Підсвітка чомусь перестала працювать, то викинув те все і під'єднані до кінцевика напряму. Декілька годин політ нормальний. Мабуть треба було шукати діоди з малим падінням...можливо отих 0,7 вольта якраз на грані спрацювання... |
![]() |
![]() |
![]() |
#922 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
Шукай діоди Шотткі, у них 0,2...0,3 вольта, вони є в ІмпБП кампутерів і т.п, де частоти вище 20 кГц.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |
![]() |
#923 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Чим на меншу зворотню напругу діод Шотткі -тим менше напруга в робочому стані
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#924 |
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,984
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 29мм
|
![]()
Чим на меншу зворотню напругу діод Шотткі -тим менше напруга в робочому стані. Але....Якщо кінцевик брудний, тобто на контакти чи голуб наклав, поки лядо підняте, чи дощик та якісь окисли пішли -то провід нормально не замкнеться на землю, буде типу велика напруга і сигналка подумаю що щось відкрито. А ще кінцевики є в електрозамках, в мене наприклад якесь гівно з назвою Тігер, то там є тільки у дверях водія.
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
![]() |
![]() |
![]() |
#925 |
Таки модератор
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,508
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 58мм
|
![]()
В авто нема напруг, в т.ч. і зворотніх, які проблемні для ДШ.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами! |
![]() |
![]() |