ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Покупка/Продажа, реклама > Куплю, продам - авто

Куплю, продам - авто покупаем и продаем все, что касается авто

 
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 11.11.2023, 18:31   #19
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,530
Машина: Темно-сіра
Длина: 239000мкм
Диаметр: 59мм
По умолчанию

Дуже часто ми забуваємо про те, шо в авто далеко не весь час рівно 12 вольт. Років 30 зіткнувся з проблемою панелей німецьких(НДР) авто- Вартбург, Трабант, Баркас- чогось почали летіти СД в показчиках рівня палива і ще чогосьтам...
А а все просто- і ІМС А277, і СД в парі з ними летіли вже при + пара вольт вище нормальної напруги в авто. І це при тому, шо ТАМ вони їздили, і проблем не було.
Вирішив провести експеримент в своєму Хвіяті- замінив в салонній підсвітці і номерних знаках СД на лампи ільїча. І не просто СД + резистор, а лампи з цоколем G4. І шо?
А те, шо лампи ВІОМ 12В, АС/ДС 3,5В дохнуть надто часто, коли говорити про ціну.
Лампи Лемансо з приблизно такими ж параметрами дохнуть рідше, але теж дохнуть. І от чого, спитати їх? Обидві мають драйвер- ІМС + ..., а не просто резистор.
В той же час, там, де вони працюють від БП 220/12, живуть довго, хоч ті ж 220 далеко не весь час 220- як в моєму домі, то від 195 до 247, як зараз.
Може тому, шо в авто це від 10 до 14... вольт?
До речі- ні разу не міняв СД в панелях таврославут з панеллю люкс і в імпортних авто з СД
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
 


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 09:28. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.