![]() |
|
|||||||
|
|
|
Опции темы | Поиск в этой теме | Опции просмотра |
|
|
|
|
#1 |
|
Адрес: Киев/Ырпень
Сообщений: 10,992
Машина: Слав.карб1.2гбочерепах поднятана1мм модерн-ван ред. от ?
Длина: 60960мкм
Диаметр: 30мм
|
Пропав цей трабл. Видно пару замін масла і десяток років поїздок вимили грязь і стопор шестерні розблокувався
__________________
Все сказанное мною нужно воспринимать как ИМХО, а не руководство к действию для достижения гарантированного результата. Делайте только то, что пропустили через свою призму технического сознания. |
|
|
|
|
|
#2 | |
|
CrowHunter
|
Цитата:
По маслу: міняв завжди сам, лив спочатку ТАД-17И (не знав що для синхронізаторів погано), потім залив щось імпортне. Ні після обкатки, ні після пробігу 60 тисяч ТАД не був чорним. Так, потемнів трохи, але оставався прозорим після відстою. Одразу після зливу було мутним - повітря не швидко виходить з нього бо дуже малі по розміру бульбашки, але не чорним. По синхронізаторах: треба дивитися на маркування, GL4 чи GL5. Для нормальної роботи і довговічності потрібно масло GL-4. А масло ТАД-17И по класифікації GL5. Тобто не те, що потрібно для коробки з синхронізаторами. Або імпортне купуйте, або шукайте ТАД-17А.
__________________
________________________________________ Русский военный корабль, иди нахуй! |
|
|
|
|