ТАВРОФОРУМ

Вернуться   ТавроФорум > Технические вопросы > Бортовой журнал

Бортовой журнал Бортовой журнал

Ответ
 
Опции темы Поиск в этой теме Опции просмотра
Старый 29.01.2024, 09:20   #926
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Імпульси для тахометра звідки брались?
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.01.2024, 13:23   #927
Storag
CrowHunter
 
Storag
 
Адрес: Киев
Сообщений: 12,798
Машина: Geely CK2
Длина: 19840мкм
Диаметр: 44мм
Отправить сообщение для Storag с помощью AIM Отправить сообщение для Storag с помощью Yahoo Отправить сообщение для Storag с помощью Skype™
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
Нічого страшного. Мені потрібний функціональний мультиметр. І саме цікаве, що МПСЗ десь бере дані про кут випередження.
Кут випередження і кут замкнутого стану контактів зовсім різні речі.

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
Пасат 5 це вже дуже по багатому,
Згоден. Щоб поміняти хоча б ремінь розподільчого валу - потрібно весь передок розібрати... На СТО баксів 200 здеруть.

Цитата:
Сообщение от кук Посмотреть сообщение
Імпульси для тахометра звідки брались?
Або з котушки або прямо з комутатора, різні комутатори є як і різні тахометри. Тахометр на мегапанелі до катушки підключають.
__________________
________________________________________
Русский военный корабль, иди нахуй!

Последний раз редактировалось Storag; 29.01.2024 в 13:34.
Storag вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.01.2024, 14:09   #928
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

Або до КЗ, або до ДПКВ, крім того- параметри КЗ- КСЗ та БКСЗ різні, амплітуди імпульсів теж різні, як і схеми, тому просто так- купив-приліпив не завжди проходить...
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.01.2024, 16:09   #929
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

По інструкції тах до катушки або до контакту тахометра який дає блок керування, якщо система без розподільника. Потрібно на іншому карбюраторному авто спробувати

Последний раз редактировалось Tavrolet; 29.01.2024 в 23:28.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.02.2024, 13:03   #930
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Як думаєте болти ГБЦ рідні в третій раз можна використовувати?


Вчора ендоскопом глядів 2й циліндр, має задири на стінці циліндра та нагар на поршні, хон ще трохи видно. Це думаю зняти голову обдивитись та почистити. Ще треба дошарошити випускні канали на колекторі, може полірнути впускні канали.



Последний раз редактировалось Tavrolet; 01.03.2024 в 14:54.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 29.02.2024, 13:28   #931
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Ще така штука на карбюраторі при їзді на пропані постійно - карбюратор
не пересихає і таке інше, з часом просідає поплавок і при старті на бензині починає переливати дико. Як показала практика, часу на просідання поплавка потрібно небагато - місяць-півтора. Вчора виставив знову.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 09.03.2024, 20:09   #932
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Замінив чохол ШРКШ лівий зовнішній. Використав стрічковий хомут, зліпив приблуду для затяжки стрічкових хомутів. Додав свіжої змазки.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 27.03.2024, 21:18   #933
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Заміна оливи. Пробіг 105205 км.

Оливу брав з сайту Хадо, була знижка добра - 860 грн. Тормозну рідину в навантаження, треба замінити на гарну нову. Фільтри по місцевому придбав. З оливою поклали сертифікат на оригінальність продукції. Але маю скарги, горловина каністри та кришка низькоякісні, ручки відірвалися, кришка просто зіскочила з різьби і саму горловину прийшлося плоскогубцями витягувати. На тормозній рідині кришка крутиться разом з горлишком. Це якісь звиздець, заробітчани бляха муха.

Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 10.04.2024, 17:29   #934
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Підвезли нових отворів

Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 21.05.2024, 16:10   #935
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

На днях підгоріли запобіжники на ЦЗ по черзі. Прямо один за одним. Після заміни та огляду проводки все працює штатно.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 22.05.2024, 11:17   #936
кук
Таки модератор
 
Адрес: Майже Одесса
Сообщений: 56,490
Машина: Темно-сіра
Длина: 238940мкм
Диаметр: 57мм
По умолчанию

В електриці дві головні проблеми- поганий контакт там, де треба і хороший- де не треба... НА жаль, ніколи не бачив нормальних блоків запобіжників в радянському автопромі. В інших- аналогічно.
__________________
Вы хотите поставить меня в тупик своими вопросами, а я вас поставлю в тупик своими ответами!
кук вне форума   Ответить с цитированием
Старый 27.06.2024, 17:53   #937
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Нова кастомна банка замість резонатора з нержавіючої сталі повністю



Щось накшталт стронгера, трубка внутрішня із зябрами спіралевидного виконання. Без наповнювача. Планую ще глушак таким зробити, як по Фучаджи тільки нержавіючий.


Последний раз редактировалось Tavrolet; 03.08.2024 в 11:32.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 27.09.2024, 18:59   #938
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Десь пропала функція омивача лобового. Запобіжник цілий наче. Якби насос з бачка не працював, то ясно, а це не запускається щітка. Окремо очищення лобового працює, по циклічному реле.

Можливо контакти в тубусі накрилися

Последний раз редактировалось Tavrolet; 27.09.2024 в 19:40.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Старый 30.09.2024, 09:47   #939
Володимир
 
Володимир
 
Адрес: смт.Козова Тернопільської обл.
Возраст: 48
Сообщений: 7,124
Машина: Ford Fusion EU 1.25
Длина: 26430мкм
Диаметр: 38мм
Отправить сообщение для Володимир с помощью ICQ
По умолчанию

Цитата:
Сообщение от Tavrolet Посмотреть сообщение
Десь пропала функція омивача лобового. Запобіжник цілий наче. Якби насос з бачка не працював, то ясно, а це не запускається щітка. Окремо очищення лобового працює, по циклічному реле.

Можливо контакти в тубусі накрилися
Було таке саме, але причину так і не знайшов, тягнеш ричаг на себе насос працює, а щітка ні, якщо увімкнути двірник примусово, то потім працювало. Правий перемикач знімав, контакти дивився, нічого не знайшов. Проблема була не постійна, появлялась з холодами. Можливо релюшка що керує двірником, треба вивчати схему по якій вона вазничає в якому положенні перемикач.
__________________
Мої бортжурнали: Славута 1.2Li 2008 - http://www.tavria.org.ua/forum/showthread.php?t=15959, Ford Fusion EU 1.25 - https://forum.tavria.org.ua/showthread.php?t=105563
Проект "Бортовий комп`ютер на інжектор своїми руками" http://www.bk-ukraine.narod.ru/
Володимир вне форума   Ответить с цитированием
Старый 19.10.2024, 16:28   #940
Tavrolet
 
Сообщений: 423
Машина: Найкраща
Длина: 20мкм
Диаметр: 0мм
По умолчанию

Розібрав, пошевелив провода на тубусі і запрацювало. Ще знайшов причину пропажі сигналу автомобііля, втрачає пружність латунний контакт під кермом.
Tavrolet вне форума   Ответить с цитированием
Ответ


Ваши права в разделе
Вы не можете создавать новые темы
Вы не можете отвечать в темах
Вы не можете прикреплять вложения
Вы не можете редактировать свои сообщения

BB коды Вкл.
Смайлы Вкл.
[IMG] код Вкл.
HTML код Выкл.

Быстрый переход


Текущее время: 00:14. Часовой пояс GMT +3.


Перевод: zCarot Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.